Obliczone.pl

Obliczone.pl to jeden z największych portali internetowych w Polsce skupiający się na możliwie…

Marki coraz chętniej zatrudniają do współpracy gwiazdy sportu. Udział sportowca w kampanii reklamowej znacznie zwiększa jej efektywność

Sportowcy, którzy mają na koncie duże sukcesy i szerokie grono fanów, są dla firm i marek…

Globalne wydatki na reklamę wideo w internecie wzrosną w tym roku o 23 proc. Reklamy w sieci stają się coraz krótsze

Reklama wideo coraz mocniej wpływa na decyzje zakupowe. Większość osób chętniej ogląda treści…

Czy reklama na blogu lub vlogu się opłaca?

W Stanach Zjednoczonych influencer marketing, czyli promocję przez liderów opinii, np. blogerów i…

Jak dopasować komunikat reklamowy?

Dopasowanie komunikatu reklamowego to jedna z najważniejszych kwestii podczas przygotowywania kampanii reklamowych. Jest…

Klienci galerii handlowych atrakcyjni dla reklamodawców

Klienci odwiedzający galerie handlowe to coraz ważniejsza grupa dla marketingowców. Polacy średnio spędzają w nich…

Reklama hazardu na www problemem dla jej właściciela

Za zamieszczanie na stronach internetowych reklam hazardu grożą surowe kary – przestrzega „Dziennik…

Jak skutecznie prowadzić kampanię w AdWords?

Funkcja Eksperymentu AdWords pozwala na testowanie alternatywnych ustawień kampanii w równolegle prowadzonych testach…

Rosną wydatki firm na reklamę w mediach społecznościowych

To ma być kolejny rok dynamicznego rozwoju reklamy w internecie. Rynek spodziewa się…

Portale zabierają reklamodawców telewizji

Rynek reklam emitowanych przed materiałami wideo w internecie rośnie o 40-50 proc. rocznie.…

Rosną wydatki firm odzieżowych na kampanie na Facebooku

W ciągu ostatniego pół roku ponad połowa z 8 mln Polaków, którzy mają konto na…

Nielegalnie reklamujesz firmę? Szybciej cię ukarają

Jest szansa na szybsze karanie firm wieszających nielegalne reklamy. W przyszłym tygodniu do…

Agresywny marketing wdziera się do szkół

Do szkół i przedszkoli masowo wdzierają się reklama i agresywny marketing. Producenci wykorzystują…

Billboardowa ofensywa giftsonline.pl

1 września wystartowała nowa kampania reklamowa giftsonline.pl – pierwszej w Polsce wyszukiwarko-porównywarki artykułów…

Nietypowe formy promocji

Firmom coraz trudniej zdobyć zainteresowanie grupy docelowej. Marketerzy stale poszukują nowych, nietypowych form…

Marketing małej firmy

Każda firma, nawet ta najmniejsza, w realizacji swoich zadań powinna uwzględnić działania promocyjne.…

Jaki slogan reklamowy wybrać?

Slogan reklamowy nie jest projektowany tylko dla klientów, aby skłonić ich do zastanowienia…

Reklamy w sieci drażnią przedsiębiorców

Zastosowanie technologii informatycznych i Internetu to dziś w małych i średnich polskich firmach…