1koszyk
Opis projektu: 1koszyk to wielokanałowa platforma e-commerce bez abonamentu, integrująca usługi takie jak bramki płatnicze, przesyłki kurierskie i paczkomaty.
Pozwala na zakup produktu poprzez unikatowy link, który można zamieścić na dowolnej stronie, portalu społecznościowym, e-mailu, chacie, SMSie, jako kod QR lub tag NFC.
Platforma umożliwia kupującym logowanie 1 kontem do różnych sklepów (korzystających z 1koszyk) oraz wykorzystywanie wcześniej wprowadzonych danych adresowych, paczkomatów, faktur itp.
Konto kupującego przechowuje także historię jego transakcji z różnych sklepów.
Sprzedającym 1koszyk umożliwia szybkie rozpoczęcie handlu poprzez kompletną obsługę procesu od zamówienia po wysyłkę.
Pozwala również wykorzystać istniejący serwis jako sklep internetowy, bez przeprowadzania dodatkowych integracji.
Branża / kategoria: commerce, informatyka
Rok powstania: 2017
Skąd pomysł: Jako softwarehouse, realizując zlecenia klientów odczuwaliśmy niedosyt rozwiązań e-commerce umożliwiających szybką i tanią integrację.
Dotyczyło to zwłaszcza istniejących witryn jak i rozbudowanych serwisów o szerszej funkcjonalności niż standardowy sklep.
Doszły do tego pomysły na usprawnienie zakupów mobilnych i stacjonarnych.
Postanowiliśmy więc odciąć się od nierzadko leciwych rozwiązań dostępnych na rynku i stworzyć własną nowoczesną platformę e-commerce.
Dla kogo: Platforma kierowana jest do małych i średnich przedsiębiorstw, którzy zarówno rozpoczynają sprzedaż on-line jak i pragną poszerzyć kanały sprzedaży w ramach już istniejącej oferty.
Finansowanie: środki własne
Model biznesowy: inne
Pomysłodawcy projektu: FSi to internet software house specjalizujący się w tworzeniu aplikacji internetowych oraz dedykowanych systemów informatycznych.
Posiadamy ponad 18-letnie doświadczenie w tworzeniu różnego rodzaju aplikacji internetowych.
Konkurencja: Projekt konkuruje z jednej strony z istniejącymi platformami sklepowymi, a jednocześnie z portalami typu on-line marketplace.
Rynki: globalny, Polska
Najbliższe cele: Rozwój funkcjonalności sprzedażowej, mechanizmy promocji, integracje usług zewnętrznych, wyjście na rynki zagraniczne.
Zespół: 10-15 pracowników
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
-
„Naszym największym biznesem jest EKIPA Management, która zajmuje się rynkiem influencerów” – Łukasz Wojtyca, prezes zarządu EKIPA Holding
-
Franczyza – czym jest i jak działa? Zalety i wady prowadzenia biznesu w tym modelu
-
Spółka z o.o. – czy warto ją założyć? Zalety i wady firmy z ograniczoną odpowiedzialnością