Adprofes – żywe awatary
AdProfes specjalizuje się w tworzeniu innowacyjnych wirtualnych postaci na strony internetowe. Pomysł tworzenia „żywych awatarów” powstał kilka miesięcy temu, podczas pisania pierwszego systemu dialogowego. Stworzonemu chatterbotowi postanowiliśmy nadać „ludzka” osobowość. W chwili obecnej firmę tworzy grupa pasjonatów nowoczesnych technologii, w skład, której wchodzą programiści, graficy, „marketer”oraz PRowiec.
Przez wrodzony brak skromności mówimy wprost, iż oferujemy najbardziej innowacyjną reklamę w sieci. Internauci oceniają stronę w kilka sekund i mogą nie zauważyć, że masz im cos ważnego do przekazania. Dlatego postanowiliśmy stworzyć całkiem nowa formę dotarcia do odbiorców.
Badania pokazują, że osobisty przekaz w formie wideo jest lepiej zapamiętywany oraz postrzegany jako bardziej sugestywny – dlatego też interaktywne awatary mógą w dużym stopniu zwiększyć atrakcyjność strony oraz skuteczność w dotarciu do klienta.
Wirtualne postacie wzbogacone o system dialogowy czy opcje interaktywności mogą w spektakularny sposób wypromować ofertę każdej firmy. Postacie są zintegrowane ze stroną (mogą przemieszczać się po jej elementach) lub reagować na różne akcje użytkownika – wszystko graficznie dopasowane do strony internetowej.
Przykładowe zastosowania:
– kampanie reklamowe
– innowacyjny FAQ
– prezentacje produktów
– PR
– newsletter
– nowoczesny CRM
Innym naszym produktem jest „wirtualny prezenter”.
Może pełnić on rolę:
– przewodnika po portalu
– informować o produkcie,
– umilać użytkownikom czas spędzony na stronie.
Firma zapewnia kompleksowy proces realizacji począwszy od rozpisania scenariusza, dobrania odpowiedniej modelki, oprogramowania postaci czy zapewnienia szybkich serwerów do transmisji wideo.
"Przez wrodzony brak skromności mówimy wprost, iż oferujemy najbardziej innowacyjną reklamę w sieci." - rzeczywiście skromności niewiele, podobne projety działają od kilku lat, choćby lingubot, który od 2002 roku jest w stanie prowadzić konwersjację (może lekko sztuczną, ale bardzo zabawna) z odwiedzającymi stronę oraz informować o produkcie/usłudze użytkownika zgodnie z jego pytaniami.