Adprofes – żywe awatary
AdProfes specjalizuje się w tworzeniu innowacyjnych wirtualnych postaci na strony internetowe. Pomysł tworzenia „żywych awatarów” powstał kilka miesięcy temu, podczas pisania pierwszego systemu dialogowego. Stworzonemu chatterbotowi postanowiliśmy nadać „ludzka” osobowość. W chwili obecnej firmę tworzy grupa pasjonatów nowoczesnych technologii, w skład, której wchodzą programiści, graficy, „marketer”oraz PRowiec.
Przez wrodzony brak skromności mówimy wprost, iż oferujemy najbardziej innowacyjną reklamę w sieci. Internauci oceniają stronę w kilka sekund i mogą nie zauważyć, że masz im cos ważnego do przekazania. Dlatego postanowiliśmy stworzyć całkiem nowa formę dotarcia do odbiorców.
Badania pokazują, że osobisty przekaz w formie wideo jest lepiej zapamiętywany oraz postrzegany jako bardziej sugestywny – dlatego też interaktywne awatary mógą w dużym stopniu zwiększyć atrakcyjność strony oraz skuteczność w dotarciu do klienta.
Wirtualne postacie wzbogacone o system dialogowy czy opcje interaktywności mogą w spektakularny sposób wypromować ofertę każdej firmy. Postacie są zintegrowane ze stroną (mogą przemieszczać się po jej elementach) lub reagować na różne akcje użytkownika – wszystko graficznie dopasowane do strony internetowej.
Przykładowe zastosowania:
– kampanie reklamowe
– innowacyjny FAQ
– prezentacje produktów
– PR
– newsletter
– nowoczesny CRM
Innym naszym produktem jest „wirtualny prezenter”.
Może pełnić on rolę:
– przewodnika po portalu
– informować o produkcie,
– umilać użytkownikom czas spędzony na stronie.
Firma zapewnia kompleksowy proces realizacji począwszy od rozpisania scenariusza, dobrania odpowiedniej modelki, oprogramowania postaci czy zapewnienia szybkich serwerów do transmisji wideo.
-
„Śmiało możemy powiedzieć, że tworzymy nową kategorię innowacyjnych produktów” – Magdalena Dudarska-Rodak, współzałożycielka Pet Form Labs
-
„Rodzime biznesy powinny bardziej skalować się na świat. Przede wszystkim do Stanów Zjednoczonych” – Bogusława Cimoszko-Skowroński, StartSmart CEE
-
Wirtualne biuro a koszty działalności. Czy to się opłaca?
"Przez wrodzony brak skromności mówimy wprost, iż oferujemy najbardziej innowacyjną reklamę w sieci." - rzeczywiście skromności niewiele, podobne projety działają od kilku lat, choćby lingubot, który od 2002 roku jest w stanie prowadzić konwersjację (może lekko sztuczną, ale bardzo zabawna) z odwiedzającymi stronę oraz informować o produkcie/usłudze użytkownika zgodnie z jego pytaniami.