Agencja Interaktywna AdHut
Opis projektu: Rozpoczęliśmy działania w ramach Agencji Interaktywnej AdHut, skupiającej się na usługach pozycjonowania, kampanii w Google Ads oraz Facebook Ads i prowadzeniu Fanpage’y dla małych i średnich przedsiębiorstw – niekoniecznie tylko tych z dużych miast 🙂 Oferujemy innowacyjny model rozliczenia jedynie na podstawie niewielkiego abonamentu oraz prowizji od budżetu mediowego, co pozwala na prowadzenie kampanii nawet dla mikroprzedsiębiorstw o niedużym budżecie reklamowym. Oferujemy także pozycjonowanie dla sektora e-commerce na podstawie „organicznego CPS’u” – czyli modelu prowizyjnego opartego na prowizji od ponadnormatywnych transakcji z ruchu oraganicznego, które wygenerowaliśmy na podstawie naszych działań.
Branża / kategoria: commerce, informatyka, inne, marketing
Rok powstania: 2018
Skąd pomysł: Pomysł na otworzenie narodził się przy okazji spostrzeżenia luki na rynku – niewiele firm pozycjonuje i prowadzi kampanie ppc dla małych przedsiębiorstw spoza dużych miast.
Dla kogo: Naszym docelowym klientem są mikro, małe, oraz średnie przedsiębiorstwa.
Finansowanie: anioł biznesu, środki własne
Model biznesowy: abonament, reklama
Pomysłodawcy projektu: Twórcą projektu jest właściciel dużego „ekomersu” z branży fashion – Dariusz Chomicz, oraz specjalista ds. SEO/SEM i e-commerce menager Jakub Brzozowski.
Konkurencja: Nie postrzegamy żadnej z dużych agencji interaktywnej jako naszych bezpośrednich konkurentów, gdyż starają się oni wypełnić zgoła odmienny segment rynku 🙂
Rynki: Polska
Najbliższe cele: Pozyskanie nowych klientów, oraz rozwój obecnych – ze szczególnym skupieniem na maksymalizacji zwrotu z inwestycji ich kampanii.
Zespół: 2-5 pracowników
Lokalizacja: Białystok (podlaskie)
-
„Dopóki nie przyszła do nas pierwsza firma farmaceutyczna, nie chciałam prowadzić swojego startupu. Nawet nie miałam takich planów” – Kinga Matuła, założycielka QurieGen
-
„Mamy w portfelu blisko 20 perspektywicznych spółek, z którymi pozyskujemy kolejne rundy finansowania lub planujemy wyjścia z inwestycji” – Aleksander Kłósek, Managing Partner YouNick Mint