Opis projektu: BAZO to rozwiązanie do pozyskiwania wartościowych leadów biznesowych w segmencie B2B.
Nasz system udostępnia klientom szczegółowe informacje na temat tego, jaka firma odwiedziła ich stronę, czego na niej szukała i jak długo na niej przebywała. Ta wiedza pozwala na dużo szybsze reagowanie na potrzeby klientów, a w konsekwencji na dużo efektywniejszą sprzedaż.
Projekt startuje w kwietniu.
Branża / kategoria: commerce
Rok powstania: 2017
Skąd pomysł: Tylko 3% osób odwiedzających firmowe strony internetowe, zostawia na nich swój kontakt. Chcemy dotrzeć do pozostałych 97%, wykorzystując cały potencjał jaki znajduje się w stronach internetowych i informacje jakie kryją się w ich kodzie.
Dla kogo: Wszystkie firmy prowadzące sprzedaż B2B
Finansowanie: inne
Model biznesowy: abonament
Pomysłodawcy projektu: Kamil Ozirski – 8 lat doświadczenia w branży, praca przy ponad 80 projektach komercyjnych, UI, UX
Krzysztof Kurkowski- 15 lat doświadczenia w branży IT
Jakub Partyka – Ponad 10 lat doświadczenia w sprzedaży i marketingu usług IT
Konkurencja: Leadberry, LeadForensics, Leadfeeder
Rynki: globalny
Najbliższe cele: Udany start projektu oraz rozpoczęcie sprzedaży abonamentów
Zespół: 10-15 pracowników
Lokalizacja: Lublin (lubelskie)

MediShift
MediShift to innowacyjne narzędzie do rekrutacji w branży medycznej. Tworzymy serwis internetowy oraz…
Znajdz-animatora.pl
Rozwijamy marketplace dla animatorów czasu wolnego. Rodzice mogą znaleźć animatora dla swojego dziecka…
GainInvestors - platforma dla ludzi poszukujących inwestycji lub inwestora
Masz pomysł na inwestycję? W Twojej głowie narodził się pomysł na biznes, który…
Spiders.Agency
Nasz zakres usług to: – custom wordpress development – strategia i konsulting –…
Leadhub.pl - generujemy sprzedaż b2b
Leadhub.pl to skuteczne działania z zakresu pozyskiwania leadów/klientów B2B z rozliczaniem za efekt,…
Prosklepy.pl
Projekt jest na wczesnym etapie realizacji. Pozyskaliśmy pierwszych klientów i stworzyliśmy pierwsze udane…