BAZO.io
Opis projektu: BAZO to rozwiązanie do pozyskiwania wartościowych leadów biznesowych w segmencie B2B.
Nasz system udostępnia klientom szczegółowe informacje na temat tego, jaka firma odwiedziła ich stronę, czego na niej szukała i jak długo na niej przebywała. Ta wiedza pozwala na dużo szybsze reagowanie na potrzeby klientów, a w konsekwencji na dużo efektywniejszą sprzedaż.
Projekt startuje w kwietniu.
Branża / kategoria: commerce
Rok powstania: 2017
Skąd pomysł: Tylko 3% osób odwiedzających firmowe strony internetowe, zostawia na nich swój kontakt. Chcemy dotrzeć do pozostałych 97%, wykorzystując cały potencjał jaki znajduje się w stronach internetowych i informacje jakie kryją się w ich kodzie.
Dla kogo: Wszystkie firmy prowadzące sprzedaż B2B
Finansowanie: inne
Model biznesowy: abonament
Pomysłodawcy projektu: Kamil Ozirski – 8 lat doświadczenia w branży, praca przy ponad 80 projektach komercyjnych, UI, UX
Krzysztof Kurkowski- 15 lat doświadczenia w branży IT
Jakub Partyka – Ponad 10 lat doświadczenia w sprzedaży i marketingu usług IT
Konkurencja: Leadberry, LeadForensics, Leadfeeder
Rynki: globalny
Najbliższe cele: Udany start projektu oraz rozpoczęcie sprzedaży abonamentów
Zespół: 10-15 pracowników
Lokalizacja: Lublin (lubelskie)
-
„Dopóki nie przyszła do nas pierwsza firma farmaceutyczna, nie chciałam prowadzić swojego startupu. Nawet nie miałam takich planów” – Kinga Matuła, założycielka QurieGen
-
„Mamy w portfelu blisko 20 perspektywicznych spółek, z którymi pozyskujemy kolejne rundy finansowania lub planujemy wyjścia z inwestycji” – Aleksander Kłósek, Managing Partner YouNick Mint
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Jak napisać biznesplan kawiarni? Kilka kluczowych kwestii przed założeniem biznesu
-
Jak napisać biznesplan restauracji? Przedstawiamy kilka kluczowych kwestii
-
Jak założyć przedszkole? Sprawdzamy czy prywatna placówka to dobry pomysł na biznes
-
Jak w kilku krokach przygotować biznesplan sklepu internetowego? Przedstawiamy najważniejsze elementy