BudgetBee – bee an influencer in your workplace
Opis projektu: BudgetBee to nowoczesna aplikacja, oparta na działaniu budżetu partycypacyjnego, wspierająca zarządzanie firmowym budżetem i dodatkami dla pracowników.
BudgetBee daje możliwość efektywniej realizacji wspólnych przedsięwzięć i celów oraz gwarantuje pełną personalizację dodatków/benefitów dla pracowników.
Obecnie na naszej stronie jest możliwość zapisu do wersji beta, a w najbliższym czasie będziemy udostępniać osobom zainteresowanym dostęp do wersji testowej.
Branża / kategoria: informatyka, inne, marketing, płatności
Rok powstania: 2019
Skąd pomysł: Zauważyliśmy, że silna rotacja pracowników w firmach wymusza na pracodawcach poszukiwanie nowoczesnych rozwiązań, które budowałyby pozytywny wizerunek firmy.
Na rynku mimo funkcjonowania wielu różnych benefitów dla pracowników, brakuje rozwiązań, które odpowiadają na realne potrzeby pracownika i je personalizują. Naszym wyróżnikiem jest zarządzanie budżetem w oparciu o budżet partycypacyjny.
Z aplikacją BudgetBee chcemy zmienić podejście i pokazać firmom, że otwarcie się na pracownika pomoże wzmocnić wizerunek zaangażowanego pracodawcy.
Dla kogo: Aplikacja skierowana jest do osób pracujących w działach HR, menadżerów zespółów i osób decyzyjnych w firmach. BudgetBee mogą się też zainteresować osoby zajmujące się employer brandingiem, zarządzaniem turkusowym i marketingiem.
Finansowanie: środki własne
Model biznesowy: abonament
Pomysłodawcy projektu: Kilka dzielnych pszczółek o umiejętnościach i kompetencjach, które pozwalają na dalszy rozwój aplikacji.
Konkurencja: Naszą konkurencją są wszelkie systemy benefitowe typu platformy kafeteryjne. Jednak to, co odróżnia nas od konkurencji to fakt, że brakuje w pełni spersonalizowanych rozwiązań ‚benefitowych’, za którymi stoją pracownicy, którzy sami decydują o doborze dodatków.
Rynki: globalny
Najbliższe cele: Naszym celem jest w pierwszej kolejności pozyskanie firm zainteresowanych przetestowaniem rozwiązania, a w kolejnym kroku zakupem abonamentu. Zależy nam na zdobyciu jak najwięcej informacji zwrotnych od użytkowników, które wpłyną na dalszy rozwój aplikacji. Planujemy także pozyskanie finansowania zewnętrznego.
Zespół: 2-5 pracowników
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
-
Zaczynał od jednoosobowej działalności gospodarczej, teraz zadebiutuje na giełdzie. Menzten SA rozpoczyna ofertę publiczną akcji
-
„Eleven Labs pokazuje, że jednorożca można zbudować w kilkanaście miesięcy” – rozmowa z Maciejem Ćwikiewiczem, prezesem PFR Ventures
-
Dotacje dla samozatrudnionych w 2024. Jak przedsiębiorcy mogą uzyskać wsparcie?
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Bafra Kebab to najczęściej wyszukiwany biznes franczyzowy. Sprawdzamy jak otworzyć własny punkt w zaufanym modelu
-
Rzuciła pracę w korporacji i otworzyła kreatywny biznes. Historia Wine&Paint, czyli malowanie przy winie
-
Jak zacząć zarabiać jako dostawca jedzenia? Sprawdzamy oferty znanych firm: Pyszne.pl, Bolt Food oraz Wolt
-
Franczyza Carrefour. Znana marka oferuje kilka konceptów handlowych w sprawdzonym modelu biznesowym