ClinicHunter

Opis projektu: Jesteśmy marketplace’em turystyki medycznej, który łączy kliniki z pacjentami, którzy chcą leczyć się za granicą. Pomagamy pacjentom znaleźć kliniki na fragmentarycznym rynku. Docieramy do nich za pomocą wartościowego contentu medycznego, edukujemy ich, a także budujemy ich zaufanie. Następnie pomagamy im zorganizować nie tylko leczenie, ale też cały pobyt za granicą – noclegi, a także transport pomiędzy lotniskiem, hotelem i kliniką.
Aktualnie mamy działającą platformę – clinichunter.com. Posiadamy także zespół wyspecjalizowany w obsłudze pacjentów zagranicznych.

Branża / kategoria: medycyna, turystyka

Rok powstania: 2016

Skąd pomysł: Zauważyliśmy rosnące zainteresowanie turystyką medyczną. Według KPMG rynek turystyki medycznej jest warty 32 mld $ i rośnie 15% każdego roku. Globalna populacja starzeje się, a równocześnie rośnie świadomość społeczeństwa oraz wzrasta potrzeba bycia zdrowym i fit. Pacjenci mogą sobie też pozwolić na zabiegi, które wcześniej były niedostępne. Wraz z rosnącym popytem, rosną także ceny zabiegów. Ceny te, różnią się jednak w poszczególnych krajach, dlatego istnieje możliwość wykonywania zabiegów za granicą. Clinic Hunter, pomaga pacjentom w znalezieniu odpowiedniej kliniki poza granicami ich kraju.

Dla kogo: Naszymi klientami są pacjenci, głównie z Wielkiej Brytanii i Skandynawii, poszukujący tańszej opcji leczenia w zakresie: stomatologii, chirurgii plastycznej, przeszczepów włosów, operacji zmniejszania żołądka, a także ortopedii.
Pomagamy także klinikom, które są gotowe obsłużyć pacjentów zza granicy, natomiast nie wiedzą jak pozyskiwać pacjentów. Clinic Hunter pozyskuje pacjentów dla klinik w Polsce, Turcji i na Węgrzech.

Finansowanie: anioł biznesu, fundusz Venture Capital

Model biznesowy: sprzedaż produktu lub usługi

Pomysłodawcy projektu: Marek Hołówko – absolwent SGH, posiada długoletnie doświadczenie w consultingu strategicznym, pracował między innymi w Deloitte Consulting na projektach Polsce i zagranicą.

Bartosz Prokopowicz – absolwent SGH, posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu globalnymi projektami IT (budowa oprogramowania, wdrożenia, obsługa usług IT) w Procter & Gamble i outsourcingiem procesów IT do takich krajów jak Indie i Filipiny.

Konkurencja: Marek Hołówko – absolwent SGH, posiada długoletnie doświadczenie w consultingu strategicznym, pracował między innymi w Deloitte Consulting na projektach Polsce i zagranicą.

Bartosz Prokopowicz – absolwent SGH, posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu globalnymi projektami IT (budowa oprogramowania, wdrożenia, obsługa usług IT) w Procter & Gamble i outsourcingiem procesów IT do takich krajów jak Indie i Filipiny.

Rynki: globalny

Najbliższe cele: Chcemy być nie tylko marketplacem, ale świadczyć też kompleksowe usługi dla pacjenta. Chcielibyśmy dodać aspekty, których nie oferuje, jeszcze żaden z pośredników, takie jak ubezpieczenie, płatność ratalną, konsultacje telemedyczne.
W naszych planach jest również poszerzenie skali na inne kraje, zarówno w kwestii pacjentów, jak i klinik.

Zespół: 10-15 pracowników

Lokalizacja: Lublin (lubelskie)

ClinicHunter

Dodaj start-up