CoRobic.pl

Opis projektu: W obecnej formie, serwis to agregator atrakcji i zajęć dla dzieci i młodzieży.
Mamy ambicje i cel, aby stać się jedynym tego typu Lead Generatorem w Polsce.
W pierwszym etapie prac pozyskiwaliśmy klientów oraz użytkowników dzięki marketingowi bezpośredniemu, pozycjonowaniu oraz kampanii w Google Adwords (o wartości ok. 100 000 zł).
Aby utrzymać użytkownika organizujemy różnego rodzaju konkursy dla dzieci i rodziców, gdzie nagrodami są nasze oficjalne gadżety takie jak freesbee, rakietki z piłka, bierki, torby, bidony, pojemniki na śniadanie itp. (rozdaliśmy już ponad 3000 gadżetów).
Dodatkowo jesteśmy w stałym kontakcie z wieloma partnerami serwisu (np. parki rozrywki) którzy cyklicznie przekazują nam wartościowe bilety, kupony i podobne.

Równolegle do strony corobic.pl:
– prowadzimy fanpage – https://www.facebook.com/corobicpl
– prowadzimy blog – http://www.corobic.pl/blog
– wydaliśmy nasz pierwszy poradnik dla rodzica (warto zajrzeć – ponad 200 stron!) – https://www.corobic.pl/wakacyjny-poradnik

Użytkownikowi proponujemy docelowo skorzystanie z agregatora ofert, a klientowi biznesowemu generowanie leadów do skorzystania z usług.

Szukamy wsparcia w postaci funduszy niezbędnych do zwiększenia zasięgu serwisu, jego utrzymaniu oraz rozwoju w kierunku Lead Generatora.
Potrzebne nam jest także doświadczenie w automatyzacji sprzedaży wsparte najlepiej kontaktami i pomysłami, które potencjalnie mogłyby pomóc w rozwoju i promocji serwisu.
Chcielibyśmy również skorzystać z wiedzy specjalistów, którzy wskażą nam „ścieżkę” jaką powinien obrać serwis.

Branża / kategoria: dzieci, edukacja, gry i rozrywka

Rok powstania: 2016

Skąd pomysł: Każdy nas spotkał się z problemem związanym z wyszukiwaniem atrakcji dla dzieciaków,.
Zaowocowało powstaniem wspólnej idei na temat stworzenia takiego miejsca – miejsca, z którego rodzice będą korzystać w sposób banalny i bezproblemowy.
Tak powstało www.CoRobic.pl .

Dla kogo: Użytkownikami serwisu są rodzice, szukających zajęć dla swoich dzieci.
Naszym klientem jest klient biznesowy, dostawca usług dla wspomnianych dzieci (pozycjonowanie w wynikach wyszukiwania, reklama, udział w plebiscytach, etc.)

Finansowanie: środki własne

Model biznesowy: abonament, reklama

Pomysłodawcy projektu: Krzysztof Janiak
Wspólnik agencji interaktywnej MDA (mda.pl), Dyrektor kreatywny
Mateusz Sitarz
Wspólnik agencji interaktywnej MDA (mda.pl), Dyrektor zarządzający

Duże doświadczenie (kilkunastoletnie) w programowaniu, kreacji czy UX/UI.
Równie duże doświadczenie w prowadzeniu firmy oraz menedżerskie.

Jędrzej Powalisz
Wspólnik firmy dostarczającej kasy fiskalne i terminale płatnicze – MICO (mico.pl)
Przemysław Michalski
Wspólnik firmy dostarczającej kasy fiskalne i terminale płatnicze – MICO (mico.pl)

Kilkunastoletnie doświadczenie w prowadzeniu firmy oraz relacji B2B.

Konkurencja: Całkowity BRAK Lead Generatora tego typu usług!

Inne strony internetowe to portale, których jednym z elementów są „wizytówki” tego typu usług i to w bardzo ograniczonej ilości:
miastodzieci.pl
dziecipoznan.pl
czasdzieci.pl

Na terenie Stanów zjednoczonych funkcjonuje i bardzo dobrze prosperuje www.ActivityHero.com
Kilka informacji na jego temat:

ActivityHero raises $2.2M for summer camp shopping site

Rynki: globalny, Polska

Najbliższe cele: Kluczowym wyzwaniem jest wzrost zasięgu.
Dzięki zwiększeniu sprzedaży, zdobyte środki można by przeznaczyć na dalsze promocje.
Uzyskując dodatkowe finansowanie moglibyśmy szybko przekształcić serwis w Lead Genarator oraz wzmocnić jego promocję.

Po choć małym sukcesie na rynku polskich, chcielibyśmy rozpocząć działania na innych rynkach. Jesteśmy na to przygotowani zarówno pod kątem domeny jak i budowy samego systemu.

Zespół: 2 pracowników

Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)

www.CoRobic.pl

Dodaj start-up