Dom Bez Alergii
Opis projektu: Celem przedsięwzięcia jest stworzenie najbardziej rozpoznawalnej firmy wykonującej czyszczenie dywanów i tapicerki na terenie Warszawy. Obecnie biznes działa komercyjnie i systematycznie zwiększa skalę działalności.
Branża / kategoria: dzieci, life style
Rok powstania: 2016
Skąd pomysł: Zaobserwowaliśmy lukę na rynku w zakresie specjalistycznego czyszczenia dywanów i materacy ukierunkowanego na potrzeby osób cierpiących na alergię. Większość firm wykonujących pranie dywanów i tapicerki korzysta z urządzeń Karcher, gdzie efekty czyszczenia nie są najlepiej oceniane przez Klientów końcowych…
Dla kogo: Mieszkańcy Warszawy i okolicznych miejscowości oczekujący ponadprzeciętnej jakości usług.
Finansowanie: inne
Model biznesowy: sprzedaż produktu lub usługi
Pomysłodawcy projektu: Firma jest prowadzona przez właścicielkę, posiadającą doświadczenie w pracy w prywatnych placówkach leczniczych oraz cechy niezbędne do pracy z wymagającymi Klientami – staranność, dokładność i komunikatywność.
Konkurencja: Na terenie Warszawy działa ok. 20-50 firm wykonujących czyszczenie dywanów i tapicerki. To nasza bezpośrednia konkurencja.
Rynki: Polska
Najbliższe cele: Budowa szerszej świadomości wśród potencjalnych Klientów na temat atutów oferowanych przez nas usług.
Zespół: 1 pracownik
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
-
Prowadzenie własnego biznesu jest wyzwaniem. Często jest się wyrzucanym ze strefy komfortu – rozmowa z Aliną Sztoch, CEO i Co-founderką marki Kubota
-
Trudny czas dla prowadzenia biznesu. Coraz więcej przedsiębiorców zamyka bądź zawiesza działalność gospodarczą
-
Jaki powinien być tytuł przelewu z konta firmowego na prywatne?
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Ukraińskie startupy pozyskują finansowanie i są zdeterminowane do dalszego rozwoju. Pomimo trwającej wojny
-
Firma Supreme Energy oferuje ekskluzywne benefity pracownicze. Wśród nich luksusowe wyjazdy zagraniczne i auta premium
-
CodeTwo – w pracy głównie… podpisują maile.
-
Wyniki finansowe Brand24 – ile zarobili na całodobowym śledzeniu marek?