Futuramo
Opis projektu: Futuramo to platforma w chmurze, która została zaprojektowana z myślą o współpracy w projektach poprzez kooperujące zespoły, klientów i partnerów. Z poziomu współdzielonej Organizacji, użytkownicy zapraszają współpracowników, zarządzają licencjami i rolami, organizują spersonalizowane środowisko pracy.
W ramach poszczególnych aplikacji Futuramo – obecnie jest ich 5 – organizują prace projektowe poprzez Futuramo Projects, zarządzają zadaniami używając Futuramo Tasks, raportują błędy poprzez Futuramo Visual Tickets, monitorują i zarządzają czasem pracy poprzez Futuramo Time Tracker oraz zarządzają siecią kontaktów biznesowych poprzez Futuramo Contacts. Wszystkie aplikacje są publicznie dostępne.
Branża / kategoria: informatyka
Rok powstania: 2016
Skąd pomysł: Pomysł ewoluował w trakcie pracy nad wieloma projektami dla klientów. Zespół działał przez lata jako software house Modulus i w ramach prowadzonych projektów dostrzegał zapotrzebowanie na budowę dobrze zorganizowanego środowiska pracy. Dotychczasowe rozwiązania dostępne na rynku były albo niepełne albo słabo zorganizowane. Zespół uznał, że może zrobić to lepiej – zarówno w kwestii organizacji całościowej platformy, jak i budowy poszczególnych aplikacji.
Dla kogo: Wszystkie zespoły pracujące w trybie projektowym – zarówno agencje kreatywne, studia graficzne, biura architektoniczne, jak i firmy konsultingowe, sektor finansowy i dostawcy najróżniejszych produktów i usług. Możliwości adaptacji platformy są ogromne i specyfika branżowa nie stoi na przeszkodzie.
Finansowanie: inne, środki własne
Model biznesowy: abonament
Pomysłodawcy projektu: Twórcami projektu jest zespół software housu Modulus. Właściciele Modulusa – Mikołaj i Zofia Dunikowscy mają ponad 20 lat doświadczenia w tworzeniu rozwiązań UX/UI dla globalnych marek. Mikołaj był częścią pierwszego zespołu tworzącego portal Interia, a Zofia budowała sukces Czateria.pl.
Konkurencja: Zoho, Asana, Basecamp
Rynki: globalny
Najbliższe cele: Celem na najbliższy czas jest rozwój poszczególnych funkcjonalności dla konkretnych aplikacji. Ich priorytet ustalany jest przy wykorzystaniu feedbacku użytkowników. Stopniowo będziemy też rozwijać kolejne aplikacje.
Zespół: 20-50 pracowników
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
-
„Jestem pewny, że coraz więcej spółek na rynku polskim, będzie dostrzegać potencjał modelu Virtual Biotech” – mówi CEO Auxilius Pharma, Jędrzej Litwiniuk
-
Oszczędzanie na emeryturę: wyższe limity wpłat na IKE oraz IKZE w 2024 roku
-
Jednoosobowa działalność gospodarcza: z jakich ulg może skorzystać przedsiębiorca?
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Franczyza Pijalni Wódki i Piwa z grupy Mex Polska. Co warto wiedzieć, jeżeli chcesz otworzyć własny biznes
-
Własny sklep Żabka na wyciągnięcie ręki. Poznaj wymagania, aby zostać franczyzobiorcą znanej marki
-
5 lekcji biznesu z serialu „Sukcesja”. Jak prowadzić firmę do sukcesu
-
Polska branża medtech rośnie w siłę. Rodzime start-upy zaczynają z sukcesami podbijać zagraniczne rynki