Ranking kont firmowych Ranking kont osobistych

Giffti – Portal Kart Podarunkwych

Opis projektu: Jako giffti.com jesteśmy pierwszym i jedynym portalem internetowym działającym online w formie przejrzystej wyszukiwarki kart podarunkowych, dostępnych na rynku polskim. Ułatwiająca użytkownikom w zorientowaniu się jakie karty i w jakiej formie oferowane są poprzez firmy oraz umożliwiającą dokonanie zakupu karty podarunkowej.
Portal internetowy giffti.com bazuje na realnych i istniejących firmach zainteresowanych promocją swoich kart podarunkowych wśród kupujących, a także jest idealny dla firm, które chciałyby wprowadzić sprzedaż wirtualnych kart podarunkowych do swojej oferty.
Pomysł stworzenia giffti.com jest odpowiedzią na zwiększającą się obecność e-handlu w naszym codziennym życiu oraz rosnącą popularnością kart podarunkowych, stosowanych jako sposób na prezent.
Naszym zadaniem jest dostarczenie użytkownikom informacji o kartach podarunkowych, zainteresowany może sam dokonać analizy w wyborze karty, a tym samym dokonać zakupu karty podarunkowej, a nasza strona umożliwia to poprzez informacje i kategoryzacje kart podarunkowych, a wszystko to w jedynym miejscu. Jesteśmy nie tylko bazą danych, ale zapewniamy bardzo przyjazny dla użytkownika portal internetowy, który umożliwia firmom jeszcze bardziej profesjonalnie podejść do marketingu swoich produktów.
Dzięki zaawansowanemu połączeniu marketingu, a także dzięki multipartnerskiej formule projektu, tworzymy całkowicie innowacyjną platformę marketingową na rynku. System przydatny jest również dużym, małym i średnim firmom, które jeszcze nie posiadają w swojej ofercie sprzedaży kart podarunkowych. Dzięki stworzonemu naszemu systemowi i takie firmy mogą zaistnieć na rynku i być rozpoznawalne.

Branża / kategoria: commerce, life style, marketing

Rok powstania: 2017

Skąd pomysł: Przeczesując internet w poszukiwaniu prezentu był problem w braku informacji o ofertach, kartach podarunkowych w jednym miejscu i pojawił się pomysł jak go rozwiązać.

Dla kogo: Portal jest kierowany do każdej grupy wiekowej, która dokonuje zakupów.
Jednak przede wszystkim oferta giffti.com skierowana jest do osób:
– które chciałyby znaleźć prezent;
– zainteresowanych zakupem karty podarunkowej, która pozwali na dostarczenie osobie obdarowanej możliwości wybrania prezentu.
Dążymy do stworzenia wygodnego punktu kompleksowej obsługi użytkownika przy wyborze prezentów. W dzisiejszych czasach nie zawsze mamy możliwość i czas na przeszukanie internetu, czy też poszukania w sklepach stacjonarnych i znalezienia odpowiedniego prezentu dla znajomych, rodziny czy przyjaciół, a dzięki nam klient ma wszystko w jednym miejscu. Chcemy połączyć radość, szczęście, zadowolenie osób wybierających prezent jak i osób obdarowanych.

Finansowanie: środki własne

Model biznesowy: abonament, reklama, sprzedaż produktu lub usługi

Pomysłodawcy projektu: Za projektem stoją dwie osoby, które wpadły na pomysł same przeczesując internet w poszukiwaniu prezentu. Był problem w braku informacji o ofertach, kartach podarunkowych w jednym miejscu i pojawił się pomysł jak go rozwiązać.

Konkurencja: Obecnie na rynku polskim i europejskim nie ma podobnego serwisu, dlatego też widzimy w tym duże swoje szanse. Serwis został uruchomiony we wrześniu 2017. Od chwili uruchomienia naszą stronę odwiedza coraz więcej klientów. Wszyscy użytkownicy, którzy skorzystali z naszych usług pozytywnie ocenili sam serwis oraz jakość oferty. Widzimy duże zainteresowanie na rynku kart podarunkowych i ciągle rosnące grono użytkowników. Nasze badania pokazały, że zdecydowana większość osób uznała prezent w postaci karty podarunkowej za atrakcyjny. Dla badanych karty były najlepszą formą prezentu lub nagrody, a większość naszych klientów twierdziło natomiast, że to dobry pomysł.

Rynki: Polska

Najbliższe cele: Głównym celem jest pozyskanie nowych klientów oraz dalsza rozbudowa oferty. W trakcie realizacji i w planach – kolejne funkcjonalności jak np: przygotowanie aplikacji mobilnej czy też cyfryzacja e-gift karty.
Naszym celem na rok 2018 jest umocnienie pozycji lidera poprzez zwiększenie ofert generowanych przez marketplace. Pozwoli to na utrzymanie zadowolenia obecnych partnerów i pozyskania nowych. Stworzenie portalu jest pierwszym krokiem do budowy platformy umożliwiającej natychmiastowy przegląd oraz zakup kart podarunkowych aby klienci mieli dostęp do kart podarunkowych w każdej chwili i jednym miejscu.

Zespół: 2-5 pracowników

Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)

Giffti – Portal Kart Podarunkwych

Administratorem Twoich danych jest Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane będą przetwarzane w celu zamieszczenia komentarza oraz wymiany zdań, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na umożliwieniu użytkownikom wymiany opinii naszym użytkownikom (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zamieszczenia komentarza. Dalsze informacje nt. przetwarzania danych oraz przysługujących Ci praw znajdziesz w Polityce Prywatności.