Ranking kont firmowych Ranking kont osobistych

iWish.pl – koniec nietrafionych prezentów

Z pewnością każdy z nas chciałby, aby na urodziny lub pod choinką znalazły się tym razem prezenty, o którym marzymy. Zegarek, markowe pióro, konsola do gier… ale skąd rodzina i przyjaciele mają wiedzieć o czym marzę? Gdyby można było jakoś przemycić taką informację każde urodziny lub gwiazdka nabrałyby innych kolorów… Na taka właśnie potrzebę odpowiada nowy serwis – iWish.pl

Portal iWish (dostępny pod www.iwish.pl lub www.chcialbym.pl) jest „narzędziem” dzięki któremu można gromadzić w jednym miejscu swoje pomysły na wymarzony prezent i organizować zakup prezentu dla znajomego.

Idea serwisu jest bardzo prosta – jak wspomniałem, ma to być narzędzie (nie kolejny typowy serwis społecznościowy), dzięki któremu użytkownik może zebrać w jednym miejscu te przedmioty o których marzy. Znajomi lub rodzina tego użytkownika, będą mogli mu kupić w prezencie (z okazji urodzin, awansu, na gwiazdkę itp.) jeden z przedmiotów umieszczonych na liście życzeń.

Szczególną zaletą serwisu jest jego przemyślana funkcjonalność. Począwszy od zapraszania znajomych do serwisu (co wbrew pozorom,  nie jest takie proste, ponieważ większość z nas nie chciałaby „podsuwać pod nos” swoim znajomym listy „to bym chciał, a tego nie chcę”) a na elementach społecznościowych kończąc, iWish pozwala ułatwić cały proces zdobywania prezentu dla znajomego.

Możemy więc poinformować wszystkich, że zdecydowaliśmy się podarować np. markowy długopis, naszemu przyjacielowi (dzięki czemu odpada niebezpieczeństwo dublowania prezentów). Możliwe jest zaproszenie innych osób do zrzutki na ten długopis – dzięki czemu nasz przyjaciel otrzyma prezent dużo bardziej wartościowy niż gdybym sam chciał go kupić. W przypadku gdybym stwierdził, że mam inny pomysł na prezent dla kolegi, mogę sam zaproponować swój pomysł na podarunek i przedstawić go reszcie znajomych.

A co z obdarowywanym kolegą? Kolega o niczym nie wie! Wszystkie informacje na temat prezentu – oznaczenie że go chcę kupić, zrzutka czy wymyślanie prezentu, są dla niego zupełnie niewidoczne – tylko ja i znajomi naszego kolegi możemy w tajemnicy „dogadywać się” i porozumiewać jaki prezent byłby najlepszy, gdzie go kupić i kto ma go dostarczyć.

Na koniec obdarowanej osobie możemy sprawić jeszcze jedną niespodziankę – wszystkie tajne dyskusje mogą być odkryte, a w galerii możemy umieścić zdjęcia przyjaciela, który popłakał się ze wzruszenia gdy otrzymał prezent, o którym zawsze marzył.

Plany iWish’a są ambitne. Chcielibyśmy zintegrować nasz portal ze sklepami internetowymi (i nie tylko internetowymi), poza tym myślimy o budowie wersji mobilne serwisu oraz połączeniu go z innymi serwisami społecznościowymi. Planujemy też uruchomienie iWish Kids (nazwa robocza) a więc wersji iWish’a przeznaczone dla dzieci.  Na koniec, gdy „testy” na rynku Polskim wypadną pomyślnie, będziemy przygotowywać wersję anglojęzyczną aby móc prezentować się poza granicami naszego kraju.

iWish.pl

Administratorem Twoich danych jest Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane będą przetwarzane w celu zamieszczenia komentarza oraz wymiany zdań, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na umożliwieniu użytkownikom wymiany opinii naszym użytkownikom (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zamieszczenia komentarza. Dalsze informacje nt. przetwarzania danych oraz przysługujących Ci praw znajdziesz w Polityce Prywatności.