Mantreo
Opis projektu: Mantreo to aplikacja do zarządzania projektami, dedykowana małym i średnim biurom tłumaczeń. Oferowana jest w modelu SaaS, w chmurze obliczeniowej Amazonu.
Branża / kategoria: informatyka
Rok powstania: 2015
Skąd pomysł: Mając doświadczenie zarówno w pracy w biurze tłumaczeń, jak też informatyczne, zauważyliśmy, że branża tłumaczeniowa nie ma dedykowanej aplikacji wspierającej proces prowadzenia projektów, która nie wymagałaby kosztownego i skomplikowanego wdrożenia, a byłaby dostosowana do specyfiki tej dziedziny wiedzy. Tak narodził się pomysł na stworzenie prostego narzędzia, które ciągle rozwijamy, ale założenie pozostaje bez zmian: rozpoczęcie pracy musi trwać maksymalnie kilka minut, a zysk z używania Mantreo musi być zauważalny w ciągu kilku dni od rozpoczęcia
Dla kogo: Małe i średnie biura tłumaczeń oraz działy tłumaczeń/lokalizacji w korporacjach.
Finansowanie: środki własne
Model biznesowy: abonament
Pomysłodawcy projektu: Zespół dysponuje unikalnym połączeniem kompetencji zarówno z zakresu IT, jak też prowadzenia projektów tłumaczeniowych.
Konkurencja: Quahill, TranslationProjex, Projetex, Rulingo, BaccS, Protemos, LSP.expert
Rynki: globalny, Polska
Najbliższe cele: Skalowanie sprzedaży i internacjonalizacja produktu, ciągły rozwój funkcji produktu.
Zespół: 2-5 pracowników
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
-
Prowadzenie własnego biznesu jest wyzwaniem. Często jest się wyrzucanym ze strefy komfortu – rozmowa z Aliną Sztoch, CEO i Co-founderką marki Kubota
-
Trudny czas dla prowadzenia biznesu. Coraz więcej przedsiębiorców zamyka bądź zawiesza działalność gospodarczą
-
Jaki powinien być tytuł przelewu z konta firmowego na prywatne?
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Ukraińskie startupy pozyskują finansowanie i są zdeterminowane do dalszego rozwoju. Pomimo trwającej wojny
-
Firma Supreme Energy oferuje ekskluzywne benefity pracownicze. Wśród nich luksusowe wyjazdy zagraniczne i auta premium
-
CodeTwo – w pracy głównie… podpisują maile.
-
Wyniki finansowe Brand24 – ile zarobili na całodobowym śledzeniu marek?