Marketerly
Opis projektu: Projekt ciągle się rozwija.
Branża / kategoria: commerce, marketing
Rok powstania: 2019
Skąd pomysł: Po zakończonej przygodzie w pracy na etacie w jednym z większych e-commerców Radosław Malinowski – specjalista ds. SEO/SEM oraz E-commerce manager postanowił pomagać dla większej ilości klientów, w związku z czym powstała agencja interaktywna Marketerly.
Dla kogo: Skupiamy się na usługach pozycjonowania, kampanii w Google Ads oraz Facebook Ads i prowadzeniu Fanpage’y dla małych i średnich przedsiębiorstw. Naszym klientem są małe i średnie firmy z różnym budżetem reklamowych. Chcemy pokazać, że niskim kosztem również da się osiągnąć całkiem zadowalające efekty
Finansowanie: środki własne
Model biznesowy: abonament, sprzedaż produktu lub usługi
Pomysłodawcy projektu: Twórcą projektu jest Radosław Malinowski – specjalista ds. SEO/SEM oraz E-commerce manager.
Konkurencja: Naszymi konkurentami są prężnie rozwijające się agencje interaktywne, które cały czas zwiększającym się zasięgiem zajmują się nowymi branżami.
Rynki: Polska
Najbliższe cele: Pozyskanie nowych klientów, oraz jak najlepsza obsługa obecnych. Zależy nam na świadczeniu wysokiej jakości usług i zadowoleniu klientów.
Zespół: 1 pracownik
Lokalizacja: Białystok (podlaskie)