Marketerly
Opis projektu: Projekt ciągle się rozwija.
Branża / kategoria: commerce, marketing
Rok powstania: 2019
Skąd pomysł: Po zakończonej przygodzie w pracy na etacie w jednym z większych e-commerców Radosław Malinowski – specjalista ds. SEO/SEM oraz E-commerce manager postanowił pomagać dla większej ilości klientów, w związku z czym powstała agencja interaktywna Marketerly.
Dla kogo: Skupiamy się na usługach pozycjonowania, kampanii w Google Ads oraz Facebook Ads i prowadzeniu Fanpage’y dla małych i średnich przedsiębiorstw. Naszym klientem są małe i średnie firmy z różnym budżetem reklamowych. Chcemy pokazać, że niskim kosztem również da się osiągnąć całkiem zadowalające efekty
Finansowanie: środki własne
Model biznesowy: abonament, sprzedaż produktu lub usługi
Pomysłodawcy projektu: Twórcą projektu jest Radosław Malinowski – specjalista ds. SEO/SEM oraz E-commerce manager.
Konkurencja: Naszymi konkurentami są prężnie rozwijające się agencje interaktywne, które cały czas zwiększającym się zasięgiem zajmują się nowymi branżami.
Rynki: Polska
Najbliższe cele: Pozyskanie nowych klientów, oraz jak najlepsza obsługa obecnych. Zależy nam na świadczeniu wysokiej jakości usług i zadowoleniu klientów.
Zespół: 1 pracownik
Lokalizacja: Białystok (podlaskie)
-
„Dopóki nie przyszła do nas pierwsza firma farmaceutyczna, nie chciałam prowadzić swojego startupu. Nawet nie miałam takich planów” – Kinga Matuła, założycielka QurieGen
-
„Mamy w portfelu blisko 20 perspektywicznych spółek, z którymi pozyskujemy kolejne rundy finansowania lub planujemy wyjścia z inwestycji” – Aleksander Kłósek, Managing Partner YouNick Mint
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Sukces młodej polskiej firmy. AutonomyNow uruchamia seryjną produkcję systemów AI dla branży motoryzacyjnej
-
Nowy bolid studentów Politechniki Warszawskiej. Powalczy w międzynarodowych zawodach
-
Polska fizyczka i jej zespół z dużym wyróżnieniem. Zwycięstwo w European Inventor Award 2024
-
Z miłości do zdrowej żywności. VegeLIO tworzy duet międzypokoleniowy, który chce zmieniać nawyki Polaków