Mediabuy.pl – oferty reklamowe w jednym miejscu

Ideą mediabuy.pl jest uporządkowanie ofert reklamowych mediów działających na rynku, poprzez stworzenie prostej i funkcjonalnej bazy danych. Do tej pory serwis był platformą zawierająca oferty z rynku prasowego, obecnie trwają prace nad rozszerzeniem jej funkcjonalności.
 
Mediabuy.pl – mediowy marketplace

Mediabuy.pl buduje mediowy marketplace. Miejsce dla oferujących przestrzeń i rozwiązania reklamowe oraz dla wszystkich poszukujących tych ofert.
 
Mediabuy.pl – platforma multimedialna

W bazie mediabuy.pl będzie można zamieścić informacje o ofertach reklamowych w działach: 
– prasa 
– radio 
– outdoor
oraz :
– reklama niestandardowa
– multimedialne oferty sponsoringowe
 
Wyszukiwarka

Każdy z działów będzie miał przyporządkowaną wyszukiwarkę, zdefiniowaną według odrębnych kryteriów wyboru.
Wyszukane dane będzie można sortować, gromadzić w „koszyku”, a wybrane zapisywać w plikach PDF.
 
Zamieszczanie ofert w bazie

Ofertę w bazie będzie można zamieszczać i aktualizować na bieżąco samodzielnie, dzięki wygenerowanemu podczas rejestracji loginowi. Projekt jest tworzony dla rynku i ma być przede wszystkim odpowiedzią na jego potrzeby, dlatego pierwszy etap, etap testów, zbierania uwag, opinii, dostosowywania do oczekiwań, będzie, dla właścicieli mediów, okresem bezpłatnym. Po tym okresie dalsze warunki współpracy będą ustalane indywidualnie.
 
Dodatkowe funkcjonalności

Oferty specjalne – każdy właściciel loginu będzie miał dostęp i możliwość umieszczania, szeroko pojętych ofert specjalnych, w bazie serwisu, część z nich (opcja odpłatna) zostanie wyróżniona poprzez umieszczenie na głównej makiecie strony.
Newsletter – wysyłanie do zdeklarowanych użytkowników raz w tygodniu najważniejszych informacji i najciekawszych ofert.
 
Klient docelowy (użytkownik)

– właściciele mediów polskich w Polsce, ale także polskich za granicą (stale rosnący rynek prasy polonijnej)
– domy mediowe
– agencje PR
– firmy eventowe
– klienci bezpośredni (działy marketingu dużych i średnich przedsiębiorstw, mniejsze firmy)
– firmy zagraniczne (poszukujące informacji o polskim rynku mediów np. w kontekście Euro 2012)

Dostęp do bazy

Dla wszystkich użytkowników dostęp do bazy będzie bezpłatny.
 
Mediabuy.pl – platforma komunikacji

Wierzymy, że dzięki serwisowi mediabuy.pl nie tylko będzie można w szybki i precyzyjny sposób dotrzeć do aktualnych informacji ofertowych, ale również rozwijać relacje biznesowe.
Nie będziemy uczestniczyć w procesach transakcyjnych. Tworzymy płaszczyznę, która ułatwi nawiązywanie kontaktów i pozyskiwanie wiedzy na temat rynku.

Mediabuy.pl

Dodaj start-up


Komentarze

Dodaj komentarz

*
*