MEDIAR – społeczność fanów sportów
Opis projektu: Budujemy światową społeczność fanów sportów w pełni zarządzaną przez kibiców. Jednocześnie MEDIAR to infrastruktura która umożliwia budowanie zdecentralizowanych aplikacji wokół różnych społeczności branży sportowej
Branża / kategoria: informatyka, life style, marketing, sport
Rok powstania: 2018
Skąd pomysł: Będąc kibicami na przeciągu wielu lat zauważaliśmy że nie jesteśmy doceniani chociaż wnosimy ogromny wkład w branżę
Dla kogo: Kibice sportów oraz interesariuszy branży sportowej
Finansowanie: anioł biznesu, środki własne
Model biznesowy: inne, reklama
Pomysłodawcy projektu: Przede wszystkim jesteśmy kibicami. Zespół się składa z ekspertów nowoczesnych technologii, blockchain, rynków kapitałowych, marketingu, strategii, sportu, MŚP.
Konkurencja: Fan360 tylko częściowo jest konkurentem dla MEDIAR
Rynki: globalny
Najbliższe cele: rozwój infrastruktury, funkcjonalności cyfrowych, nawiązanie partnerstw, poszerzenie społeczności, udostępnienie aplikacji MatchDiary, zakończenie ICO.
Zespół: 15-20 pracowników
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
-
„Jestem pewny, że coraz więcej spółek na rynku polskim, będzie dostrzegać potencjał modelu Virtual Biotech” – mówi CEO Auxilius Pharma, Jędrzej Litwiniuk
-
Oszczędzanie na emeryturę: wyższe limity wpłat na IKE oraz IKZE w 2024 roku
-
Jednoosobowa działalność gospodarcza: z jakich ulg może skorzystać przedsiębiorca?