Mistrz Sprzedaży
Opis projektu: Trwają przygotowania do Crowfundingu na polskiej platformie wspieram.to. W międzyczasie wraz z firmą McHayes&StewardGroup pracujemy nad wsadem merytorycznym.
Branża / kategoria: edukacja, gry i rozrywka, marketing
Rok powstania: 2017
Skąd pomysł: Oprócz zamiłowania do planszówek żaden z nas nie posiadał doświadczenia w ich wydawaniu, tak więc z kapitałem złożonym z pomysłu, determinacji oraz wielu niewiadomych przystąpiliśmy do pracy.
Dla kogo: Firmy posiadające działy sprzedażowe oraz pracownicy szeroko pojętej sprzedaży
Finansowanie: crowdfunding, środki własne
Model biznesowy: sprzedaż produktu lub usługi
Pomysłodawcy projektu: Pracownicy Warszawskich korporacji znający od podszewki techniki sprzedaży oraz charakter pracy w dużych firmach.
Konkurencja: Trefl, Rebel
Rynki: globalny, Polska
Najbliższe cele: – Znalezienie partnera którego logo będzie na wszystkich pudełkach oraz lokowany w grze zostanie jego produkt
– zakończenie prac nad wiedzą oraz pytaniami quizowymi
– udana kampania crowfundingowa
Zespół: 10-15 pracowników
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
-
„Jestem pewny, że coraz więcej spółek na rynku polskim, będzie dostrzegać potencjał modelu Virtual Biotech” – mówi CEO Auxilius Pharma, Jędrzej Litwiniuk
-
Oszczędzanie na emeryturę: wyższe limity wpłat na IKE oraz IKZE w 2024 roku
-
Jednoosobowa działalność gospodarcza: z jakich ulg może skorzystać przedsiębiorca?
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Franczyza Pijalni Wódki i Piwa z grupy Mex Polska. Co warto wiedzieć, jeżeli chcesz otworzyć własny biznes
-
Własny sklep Żabka na wyciągnięcie ręki. Poznaj wymagania, aby zostać franczyzobiorcą znanej marki
-
5 lekcji biznesu z serialu „Sukcesja”. Jak prowadzić firmę do sukcesu
-
Polska branża medtech rośnie w siłę. Rodzime start-upy zaczynają z sukcesami podbijać zagraniczne rynki