Mistrz Sprzedaży
Opis projektu: Trwają przygotowania do Crowfundingu na polskiej platformie wspieram.to. W międzyczasie wraz z firmą McHayes&StewardGroup pracujemy nad wsadem merytorycznym.
Branża / kategoria: edukacja, gry i rozrywka, marketing
Rok powstania: 2017
Skąd pomysł: Oprócz zamiłowania do planszówek żaden z nas nie posiadał doświadczenia w ich wydawaniu, tak więc z kapitałem złożonym z pomysłu, determinacji oraz wielu niewiadomych przystąpiliśmy do pracy.
Dla kogo: Firmy posiadające działy sprzedażowe oraz pracownicy szeroko pojętej sprzedaży
Finansowanie: crowdfunding, środki własne
Model biznesowy: sprzedaż produktu lub usługi
Pomysłodawcy projektu: Pracownicy Warszawskich korporacji znający od podszewki techniki sprzedaży oraz charakter pracy w dużych firmach.
Konkurencja: Trefl, Rebel
Rynki: globalny, Polska
Najbliższe cele: – Znalezienie partnera którego logo będzie na wszystkich pudełkach oraz lokowany w grze zostanie jego produkt
– zakończenie prac nad wiedzą oraz pytaniami quizowymi
– udana kampania crowfundingowa
Zespół: 10-15 pracowników
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
-
„Śmiało możemy powiedzieć, że tworzymy nową kategorię innowacyjnych produktów” – Magdalena Dudarska-Rodak, współzałożycielka Pet Form Labs
-
„Rodzime biznesy powinny bardziej skalować się na świat. Przede wszystkim do Stanów Zjednoczonych” – Bogusława Cimoszko-Skowroński, StartSmart CEE
-
Wirtualne biuro a koszty działalności. Czy to się opłaca?
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Nowy bolid studentów Politechniki Warszawskiej. Powalczy w międzynarodowych zawodach
-
Polska fizyczka i jej zespół z dużym wyróżnieniem. Zwycięstwo w European Inventor Award 2024
-
Z miłości do zdrowej żywności. VegeLIO tworzy duet międzypokoleniowy, który chce zmieniać nawyki Polaków
-
Branża, która nie umrze. Grupa Klepsydra konsoliduje sektor usług pogrzebowych w Polsce