Ranking kont firmowych Ranking kont osobistych

MyDeal.pl

Ruszyła strona MyDeal.pl, dzięki której będzie można kupić ciekawe usługi i produkty w polskich miastach od 50 do 80% taniej. Portal opiera się na bardzo popularnej w USA i Zachodniej Europie idei grupowych zakupów. Dzięki MyDeal.pl użytkownicy będą mogli poznać ciekawe miejsca z klimatem, o których nie słyszeli, a właściciele dotrzeć do potencjalnych nowych klientów.

Założeniem nowego portalu jest wyszukiwanie wyjątkowych miejsc i oryginalnych sposobów na spędzenie czasu w polskich miastach. MyDeal.pl chce dotrzeć ze swoją  propozycją do tych osób, które są aktywne i chętnie próbują nowych rzeczy, a jednocześnie cenią sobie wyjątkową atmosferę i klimat miejsca.

 „Chcemy dać naszym użytkownikom możliwość  spróbowania rzeczy, których jeszcze nie robili i poznania miejsc, których jeszcze nie znali. Z drugiej strony chcemy wspierać ciekawe biznesy prowadzone przez pasjonatów, którzy nie mają dużych budżetów na promocję. MyDeal.pl ma być platformą łączącą te dwie strony” – powiedział Filip Goździewicz, jeden z założycieli MyDeal.pl.

Chcesz zaprezentować swoją młodą firmę użytkownikom MamBiznes.pl w zakładce „Start-up”? Wyślij opis na adres  [email protected]

„Już wkrótce na MyDeal.pl będzie można kupić z 50% rabatem lekcje w szkole sportów ekstremalnych czy nauczyć się DJ-ingu. Planujemy również oferować bilety na ciekawe wydarzenia kulturalne np. koncerty jazzowe, wystawy w galeriach czy tematyczne festiwale filmów. Wszystko przynajmniej o połowę taniej” – dodał Goździewicz.

Na MyDeal.pl oprócz propozycji dla kobiet, znajdą się również typowo męskie propozycje „Zauważyliśmy, że większość promocji czy kuponów rabatowych skupia się na kobietach. Mamy wrażenie, że mężczyźni są zaniedbywani. Dlatego planujemy oferować również rozrywki i miejsca, które powinny przypaść do gustu większości mężczyzn” – dodał Goździewicz.

Jak działa MyDeal.pl? Restauracja, kino, klub fitness czy tor wyścigowy oferuje przez MyDeal.pl określoną usługę lub produkt. Jeśli zakup zadeklaruje określona liczba chętnych (np. 10, 15 czy 20), każdemu z nich przyznawany jest podany na stronie rabat – od 50 do 80%. Oferta jest aktualna tylko po osiągnięciu ustalonego wcześniej minimum liczby osób. Dzięki temu sprzedawca ma pewność, że zdobędzie nowych klientów. Tym samym współpraca jest dla niego opłacalna i może przyznać większy rabat – mówią pomysłodawcy strony. Za każdym razem na stronie jest prezentowana tylko jedna, najciekawsza oferta, aktualna przez kilka dni. Upływający czas mobilizuje użytkowników do szybkiego przekazywania znajomym informacji o ofercie.

W tej chwili na stronie można znaleźć oferty dla Warszawy, ale już niedługo pojawią  się propozycje dla m.in. Katowic, Krakowa, Poznania, Lublina, Łodzi, Torunia czy Trójmiasta.  W przyszłości dołączą również kolejne miasta.

Ojczyzną zakupów grupowych są USA, gdzie w 2009 powstało kilka portali tego typu. Pomysł spotkał się z ogromnym zainteresowaniem. Dynamika wzrostu liczby użytkowników tego rodzaju serwisów jest większa niż największych portali społecznościowych.

MyDeal.pl

Administratorem Twoich danych jest Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane będą przetwarzane w celu zamieszczenia komentarza oraz wymiany zdań, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na umożliwieniu użytkownikom wymiany opinii naszym użytkownikom (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zamieszczenia komentarza. Dalsze informacje nt. przetwarzania danych oraz przysługujących Ci praw znajdziesz w Polityce Prywatności.