Ranking kont firmowych Ranking kont osobistych

OSA Osobista Stylistka

W mediach aż roi się od różnych programów typu metamorfozy, zmień swój wizerunek, lekcja stylu itd…Większość metamorfoz w polskim wydaniu z profesjonalną stylizacją nie ma nic wspólnego. Głównym jednak zarzutem jest to, że styliści nie biorą pod uwagę osobowości klientów. Nie potrafią słuchać. Stylista to zwykle dziwnie ubrany, wredny i pretensjonalny osobnik, z gatunku tych, którzy nigdy się nie mylą.

Dlatego trzy lata temu Monika Jurczyk postanowiła zostać OSĄ Osobistą Stylistką . Wymyśliła sobie zawód personal shopper dostosowany do polskich warunków. Postanowiła zacząć chodzić z ludźmi na zakupy…Pomagać im w dobieraniu garderoby bez zadęcia i bufonady.

Wszyscy, którym opowiedziała o tym pomyśle pukali się w głowę. Teraz nawet Ci, którzy niedowierzali chętnie korzystają z jej pomocy. Pierwsze spotkanie z OSĄ to przegląd szafy, wyrzucanie rzeczy kompletnie nieodpowiednich oraz zastanawianie się co należy dokupić do tych, które są ok. Tak, czasem udaje się nie zostawić szafy całkiem pustej….

Nie jest szaloną stylistką, która ma wizję zmiany i narzuci swoje zdanie za wszelką cenę. Nie jest wredną małpą, która wytknie wady. Prawdziwą osą jest tylko w czasie wspomnianego już przeglądania szafy. Wtedy bywa bezlitosna dla niemodnych bluzek, bezkształtnych spódnic, niekorzystnych fasonów i kolorów. Później jest coraz przyjemniej. Podczas zakupów między wierszami zwykłej rozmowy podpowiada jak podkreślać zalety figury i urody. Stara się, żeby było zabawnie, bo ubieranie się to przede wszystkim zabawa konwencją i wyrażanie osobowości i nastroju a nie śmiertelnie ważna sprawa. Dla rozluźnienia atmosfery przynosi do przymierzalni poważnemu biznesmenowi gruby złoty łańcuch, a bizneswomen cekinową minispódniczkę.

„Taki sposób traktowania stylizacji zdecydowanie odpowiada moim klientom”- mówi OSA –„Pracuję zarówno z mężczyznami jak i kobietami…Z facetami jest łatwiej, bo nie marudzą (choć bywają wyjątki od reguły), z kobietami natomiast mam zdecydowanie większe pole do popisu. Są to zwykle ludzie, którzy nie mają czasu na kompletowanie garderoby. Niektórym robi się słabo jak wchodzą do wielkiego sklepu nie wiedząc od czego zacząć. Inni wiedzą jak ważny jest wizerunek, ale nie wiedzą jak go wykreować. Wtedy dzwonią do mnie.”

A wtedy okazuje się, że na zakupach może być fajnie. A świadomość tego, że jest się dobrze ubranym podnosi pewność siebie, otwiera na ludzi i pozwala zwalczyć nieśmiałość.

Personalstylist.pl

Administratorem Twoich danych jest Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane będą przetwarzane w celu zamieszczenia komentarza oraz wymiany zdań, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na umożliwieniu użytkownikom wymiany opinii naszym użytkownikom (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zamieszczenia komentarza. Dalsze informacje nt. przetwarzania danych oraz przysługujących Ci praw znajdziesz w Polityce Prywatności.