Perfumomaniak – porównywarka cen perfum
Opis projektu: Perfumomaniak jest wyszukiwarką i porównywarką cenową perfum.
Pozwala na znalezienie najniższej ceny danych perfum, jednocześnie dając pewność, że zakupiony produkt będzie oryginalny.
Porównywarka została doceniona przez społeczności perfumomaniaków na forach i grupach internetowych.
Jest znana jako wiarygodne źródło najniższych cen.
Działa stabilnie od lutego 2018r.
Wciąż dodawane są nowe funkcjonalności.
Branża / kategoria: commerce
Rok powstania: 2018
Skąd pomysł: W internecie mnóstwo jest sklepów, które sprzedają podróbki perfum.
Perfumomaniak bierze pod uwagę tylko sprawdzone, wiarygodne perfumerie, gdzie mamy pewność, że kupimy oryginalne perfumy.
Dodatkowo inaczej niż w pozostałych porównywarka cenowych Perfumomaniak pozwala na wyszukiwanie konkretnego produktu, np. jeśli szukamy Chanel Coco, to w wynikach będą tylko te perfumy, a nie również Coco Noir, Coco Mademoiselle itp.
Dla kogo: Każdy kto kocha perfumy i chce kupować oryginalne produkty w najlepszych cenach.
Finansowanie: środki własne
Model biznesowy: reklama, sprzedaż produktu lub usługi
Pomysłodawcy projektu: Twórcą jest programistka z 20 letnim doświadczeniem zawodowym, które zdobyła pracując przy wielu projektach dla wiodących korporacji.
Konkurencja: Inne porównywarki cen.
Rynki: Polska
Najbliższe cele: Zwiększenie liczby użytkowników.
Zespół: 1 pracownik
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
-
„Śmiało możemy powiedzieć, że tworzymy nową kategorię innowacyjnych produktów” – Magdalena Dudarska-Rodak, współzałożycielka Pet Form Labs
-
„Rodzime biznesy powinny bardziej skalować się na świat. Przede wszystkim do Stanów Zjednoczonych” – Bogusława Cimoszko-Skowroński, StartSmart CEE
-
Wirtualne biuro a koszty działalności. Czy to się opłaca?
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Nowy bolid studentów Politechniki Warszawskiej. Powalczy w międzynarodowych zawodach
-
Polska fizyczka i jej zespół z dużym wyróżnieniem. Zwycięstwo w European Inventor Award 2024
-
Z miłości do zdrowej żywności. VegeLIO tworzy duet międzypokoleniowy, który chce zmieniać nawyki Polaków
-
Branża, która nie umrze. Grupa Klepsydra konsoliduje sektor usług pogrzebowych w Polsce