Positioning.site
Opis projektu: Rozwój oparty jest o zmianę wizerunkową i uzupełnianie kompleksowej oferty.
W niedalekiej perspektywie rozwój działalności ma na celu wzmocnienie marki i pozyskanie partnerów premium
Branża / kategoria: marketing
Rok powstania: 2019
Skąd pomysł: Pomysł stworzenia usługi powstał w wyniku analizy rynku zdominowanego przez agencje oferujące niskiej jakości usługi.
Dla kogo: Średniej wielkości przedsiębiorstwa, mające bardzo precyzyjne określoną docelową grupę odbiorców. Małe i średnie firmy chcące poprawić swój wizerunek w internecie oraz zwiększyć rentowność ruchu w kanałach digital.
Finansowanie: środki własne
Model biznesowy: sprzedaż produktu lub usługi
Pomysłodawcy projektu: Barnaba Mądrecki.
5 lat doświadczenia w marketingu internetowym
Konkurencja: Duże agencje marketingowe.
Rynki: Polska
Najbliższe cele: Generowanie 10% większe niż planowane miesięczne wzrosty dla klientów w najbliższym półroczu. Pozyskanie kluczowych partnerów w kręgach akademickich.
Zespół: 1 pracownik
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
-
„Śmiało możemy powiedzieć, że tworzymy nową kategorię innowacyjnych produktów” – Magdalena Dudarska-Rodak, współzałożycielka Pet Form Labs
-
„Rodzime biznesy powinny bardziej skalować się na świat. Przede wszystkim do Stanów Zjednoczonych” – Bogusława Cimoszko-Skowroński, StartSmart CEE
-
Wirtualne biuro a koszty działalności. Czy to się opłaca?
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Nowy bolid studentów Politechniki Warszawskiej. Powalczy w międzynarodowych zawodach
-
Polska fizyczka i jej zespół z dużym wyróżnieniem. Zwycięstwo w European Inventor Award 2024
-
Z miłości do zdrowej żywności. VegeLIO tworzy duet międzypokoleniowy, który chce zmieniać nawyki Polaków
-
Branża, która nie umrze. Grupa Klepsydra konsoliduje sektor usług pogrzebowych w Polsce