PragmaticAD
Opis projektu: PragmaticAD to platforma Marketing Intelligence, która pozwala na stworzenie centrum analitycznego w organizacji. Posiadamy własne skrypty zbierające dane i integracje z zewnętrznymi systemami. Zbieramy i unifikujemy dane, a nasze autorskie algorytmy obliczają i wizualizują dane według potrzeb biznesowych Klientów. Automatyzujemy tym samym procesy związane z raportowaniem, wnioskowaniem i optymalizacją. Rozwiązujemy problem braku dostępności na rynku specjalistów Data Science i dostępu do zaawansowanych platform analitycznych jak GA 360 czy Adobe Analytics ze względu na wysokie koszty. Produkt jest już sprzedawany komercyjnie w modelu SaaS, współpracujemy z takimi firmami jak OBI czy Wittchen.
Branża / kategoria: commerce, informatyka, marketing
Rok powstania: 2017
Skąd pomysł: Jako założyciele pracowaliśmy po dwóch stronach barykady – Piotr ma 20-letnie doświadczenie w prowadzeniu E-commerce, Bartosz 10-letnie doświadczenie w pracy po stronie agencji. Co raz większe rozproszenie narzędzi i danych powodowało duże problemy w optymalizacji i zarządzaniu danymi marketingowymi. Brakowało nam platformy, która umożliwi centralne zarządzanie analityką, co przyspieszy procesy raportowania i optymalizacji, a przede wszystkim rozumienia skąd te dane się biorą i jaki mają na siebie wpływ.
Dla kogo: Firmy działające w obszarze cyfrowym, które chcą wykorzystać pełen potencjał przetwarzanych danych
Finansowanie: anioł biznesu, środki własne
Model biznesowy: abonament
Pomysłodawcy projektu: Bartosz Kowalczyk 10 lat doświadczenia w działaniach digital dla takich marek jak: Empik.com, Media Markt, 5.10.15., Tchibo, Auchan, RTV Euro AGD, Vistula, Home.pl, Saturn.
Zarządzał siecią afiliacyjną dla E-Commerce SalesMedia i zdobył wyróżnienia na scenie europejskiej – European Performance Marketing Awards za kampanię dla Home.pl i polskiej – Ekomersy za produkt/usługę wspierającą generowanie sprzedaży dla E-Commerce.
Piotr Leszkowicz 20 lat doświadczenia w działaniach na rynku E-commerce. Założyciel jednej z pierwszych marek e-com Lideria.pl wyróżnionej w rankingu Money za najlepszy e-com w latach: 2005 (10mc), 2006 (5mc), 2008 (2mc), 2009 (6mc).
Konkurencja: Głównie projekty globalne:
Google Analytics 360
Adobe Analytics
Adverity
Affise
Tune (HasOffers)
Impact
Rynki: globalny
Najbliższe cele: Rozbudowa portfolio Klientów
Zwiększenie świadomości marki PragmaticAD
Zespół: 2-5 pracowników
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
-
Prowadzenie własnego biznesu jest wyzwaniem. Często jest się wyrzucanym ze strefy komfortu – rozmowa z Aliną Sztoch, CEO i Co-founderką marki Kubota
-
Trudny czas dla prowadzenia biznesu. Coraz więcej przedsiębiorców zamyka bądź zawiesza działalność gospodarczą
-
Jaki powinien być tytuł przelewu z konta firmowego na prywatne?
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Własny sklep Żabka na wyciągnięcie ręki. Poznaj wymagania, aby zostać franczyzobiorcą znanej marki
-
5 lekcji biznesu z serialu „Sukcesja”. Jak prowadzić firmę do sukcesu
-
Polska branża medtech rośnie w siłę. Rodzime start-upy zaczynają z sukcesami podbijać zagraniczne rynki
-
Polacy odkrywają nowy wymiar holografii