RACK in black
Opis projektu: Dostęp do najlepszych jakościowo produktów dla dorosłych z dużym naciskiem na fetysz.
Branża / kategoria: commerce, erotyka
Rok powstania: 2016
Skąd pomysł: Wycieczka po Red light district w Amsterdamie w 2013 roku. Pierwsze spotkanie ze sklepem dla profesjonalnych fetyszystów (skórzane maski, kombinezony, smycze, kneble). Ogólnie ostry hard core dostępny od ręki.
Dla kogo: Osoby dorosłe w przedziale wieku 30-55 lat. Głównie mężczyźni. Osoby, które są przede wszystkim w stałych związkach i sięgają po zabawki erotyczne w celu ponownego rozpalenia ognia pomiędzy sobą. Również osoby, które szukają zabawek do „ostrzejszych” gier dla dorosłych. Takie osoby zazwyczaj szukają bardzo dobrych jakościowo produktów, które służą na lata.
Finansowanie: inne
Model biznesowy: sprzedaż produktu lub usługi
Pomysłodawcy projektu: Twórcą projektu jest obecnie 31-latka, której widok fetish shopu w Amsterdamie (wówczas 26-latka) nie dawał spać przez wiele lat. Osoba ceniąca wysoką jakość produktów i obsługi klienta. Doświadczenie projektowe, administracyjne, kierownicze w różnych branżach.
Konkurencja: refform.pl
Rynki: gobalny, Polska
Najbliższe cele: Wypromowanie firmy na rynku polskiej erotyki.
Zespół: 1 pracownik
Lokalizacja: Gdynia [Warszawa] (pomorskie)
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Rynek start-upowy powoli zaczyna odczuwać spowolnienie
-
Finansowy zastrzyk dla początkujących start-upów od UE. W drugim kwartale ’23 ruszą pierwsze konkursy
-
Polska branża medtech rośnie w siłę. Rodzime start-upy zaczynają z sukcesami podbijać zagraniczne rynki
-
Startup Poland bada polskie startupy. Wypełnij ankietę