RACK in black

Opis projektu: Dostęp do najlepszych jakościowo produktów dla dorosłych z dużym naciskiem na fetysz.

Branża / kategoria: commerce, erotyka

Rok powstania: 2016

Skąd pomysł: Wycieczka po Red light district w Amsterdamie w 2013 roku. Pierwsze spotkanie ze sklepem dla profesjonalnych fetyszystów (skórzane maski, kombinezony, smycze, kneble). Ogólnie ostry hard core dostępny od ręki.

Dla kogo: Osoby dorosłe w przedziale wieku 30-55 lat. Głównie mężczyźni. Osoby, które są przede wszystkim w stałych związkach i sięgają po zabawki erotyczne w celu ponownego rozpalenia ognia pomiędzy sobą. Również osoby, które szukają zabawek do „ostrzejszych” gier dla dorosłych. Takie osoby zazwyczaj szukają bardzo dobrych jakościowo produktów, które służą na lata.

Finansowanie: inne

Model biznesowy: sprzedaż produktu lub usługi

Pomysłodawcy projektu: Twórcą projektu jest obecnie 31-latka, której widok fetish shopu w Amsterdamie (wówczas 26-latka) nie dawał spać przez wiele lat. Osoba ceniąca wysoką jakość produktów i obsługi klienta. Doświadczenie projektowe, administracyjne, kierownicze w różnych branżach.

Konkurencja: refform.pl

Rynki: gobalny, Polska

Najbliższe cele: Wypromowanie firmy na rynku polskiej erotyki.

Zespół: 1 pracownik

Lokalizacja: Gdynia [Warszawa] (pomorskie)

RACK in black

Dodaj start-up