Sellizer – narzędzie do skutecznego ofertowania
Opis projektu: Sellizer to narzędzie do skutecznego ofertowania. Wysyłając ofertę z atomatycznymi follow-upami zyskasz pewność, że każdy zainteresowany zakupem klient na pewno się z nią zapozna. Powiadomimy Cię za każdym razem, gdy klient otworzy ofertę, co da Ci szansę na kontakt w kluczowym momencie oraz dostarczymy wiedzy, co zainteresowało go w niej najbardziej. Dzięki tym informacjom Twoje oferty będą co najmniej 9x skuteczniejsze.
Branża / kategoria: inne, marketing
Rok powstania: 2018
Skąd pomysł: Pomysł na narzędzie wynikł z zaobserwowania (i doświadczenia na własnej skórze) potrzeb i problemów, z jakimi zmagają się Działy Sprzedaży. Stworzenie Sellizera było motywowane chęcią pomocy w poprawie efektywności ofert handlowych i całego procesu sprzedaży.
Dla kogo: Sellizer jest dla każdego, kto wysyła oferty handlowe i inne pliki biznesowe oraz chce mierzyć ich efektywność. Z narzędzia korzystają głównie Działy Sprzedaży – niezależnie od branży. Jest ono przydatne zarówno dla Handlowców, jak i Dyrektorów Sprzedaży. Klient Sellizera jest otwarty na nowe rozwiązania technologiczne, istotne są dla niego dla niego zwiększenie sprzedaży i poprawa efektywności i komfortu pracy.
Finansowanie: fundusz Venture Capital, środki własne
Model biznesowy: abonament
Pomysłodawcy projektu: Twórcy Sellizera to specjaliści z różnych branż. Posiadają bogate doświadczenie zarówno w zakresie sprzedaży, marketingu, jak i nowych technologii. Każdy z nich posiada co najmniej 10-letnie doświadczenie w branży start-upowej oraz internetowej.
Konkurencja: Sellizer nie ma bezpośredniej konkurencji, najbliższe specyfice narzędzia będą: platformy do przechowywania plików (Docsend, Bit.ai), konfiguratory ofert z popisami (Pandadoc, Better Proposals, Proposify), wtyczki do monitoringu otwarcia maili (np. Mailtrack) i CRMy z funkcją trackingu (Hubspot).
Rynki: globalny
Najbliższe cele: W najbliższym czasie skupimy się na rozwoju produktu, a także wprowadzaniu go na rynki zagraniczne. Pragniemy, aby Sellizer stał się wiodącym narzędziem do usprawniania oraz skracania procesu sprzedaży na Świecie.
Zespół: 10-15 pracowników
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
-
Nowoczesny budynek biurowy - na co zwrócić uwagę przy kupnie? (materiał partnera)
-
„Dopóki nie przyszła do nas pierwsza firma farmaceutyczna, nie chciałam prowadzić swojego startupu. Nawet nie miałam takich planów” – Kinga Matuła, założycielka QurieGen
-
„Mamy w portfelu blisko 20 perspektywicznych spółek, z którymi pozyskujemy kolejne rundy finansowania lub planujemy wyjścia z inwestycji” – Aleksander Kłósek, Managing Partner YouNick Mint
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Masz długi, a prowadzisz firmę? Sprawdź, czy komornik może zająć konto firmowe
-
Ile trwa założenie działalności gospodarczej w Polsce? Sprawdź, co musisz wiedzieć
-
Krajowy Rejestr Długów. Jak sprawdzić firmę w KRD i czy można to zrobić za darmo?
-
Raty na firmę. Kiedy warto z nich skorzystać i czy to się opłaca?