Sellsation.pl
Sellsation.pl to platforma reklamowa, dedykowana wyłącznie zakupom grupowym. Narzędzie umożliwia optymalizację kosztów reklamy oraz dotarcie do klientów.
Jak działa Sellsation? Oferty dnia promowane przez serwisy zakupów grupowych zostają skategoryzowane i przeznaczone do publikacji przez wydawców bliskich tematycznie stron internetowych. Reklamy są oczywiście geotargetowane tak, aby użytkownicy danego serwisu widzieli wyłącznie oferty dotyczące ich miasta czy regionu. Dzięki temu, czytając np. bloga o motoryzacji, będziemy widzieli oferty dotyczące okazyjnej wymiany opon lub czyszczenia klimatyzacji. Kampanie dostosowane do potrzeb użytkowników to gwarancja wyższych dochodów z reklamy. Na stronach wydawców generowane są oferty setek serwisów działających w branży zakupów grupowych na całym świecie.
W serwisie płaci się wyłącznie za sukces. Rozliczenia dokonywane są w modelu CPS (cost per sale), czyli tylko wtedy, gdy użytkownik kupi promowaną ofertę. Również wydawcy w nowej platformie widzą dla siebie szansę na lepszą monetyzację ruchu na swoich stronach. Tradycyjne formy emisji reklam w postaci klasycznych banerów mają coraz mniejszą klikalność.
– Obsługujemy obecnie ponad 2200 wydawców serwisów internetowych z różnorodnych branż. Wierzymy, że w biznesie każda ze stron powinna się naturalnie uzupełniać i działać w modelu win-win. Dlatego jesteśmy przekonani, że połączenie zakupów grupowych z tematycznymi serwisami i pozyskiwanie klientów w modelu efektywnościowym będzie podwójną wygraną – mówi Robert Dziubłowski, współwłaściciel serwisu.
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Od YouTuberów do biznesu. Kanał Dude Perfect planuje dużą inwestycję
-
„Przygotowanie do debiutu giełdowego jest obecnie naszym największym wyzwaniem” – mówi Sławomir Mentzen
-
Z gier do grywalizacji. Platforma Tribeware od spółki One2Tribe zwiększa zaangażowanie pracowników
-
Znane-nieznane nazwiska kobiet biznesu. Historie przedsiębiorczych kobiet, których być może nie znajdziesz na pierwszych stronach gazet
Ciekawe jak będą sobie dobierać serwisy - jak leci, czy może największe groupon, fastdeal itp.