Ranking kont firmowych Ranking kont osobistych

Sellsation.pl

Sellsation.pl to platforma reklamowa, dedykowana wyłącznie zakupom grupowym. Narzędzie umożliwia optymalizację kosztów reklamy oraz dotarcie do klientów.

Jak działa Sellsation? Oferty dnia promowane przez serwisy zakupów grupowych zostają skategoryzowane i przeznaczone do publikacji przez wydawców bliskich tematycznie stron internetowych. Reklamy są oczywiście geotargetowane tak, aby użytkownicy danego serwisu widzieli wyłącznie oferty dotyczące ich miasta czy regionu. Dzięki temu, czytając np. bloga o motoryzacji, będziemy widzieli oferty dotyczące okazyjnej wymiany opon lub czyszczenia klimatyzacji. Kampanie dostosowane do potrzeb użytkowników to gwarancja wyższych dochodów z reklamy. Na stronach wydawców generowane są oferty setek serwisów działających w branży zakupów grupowych na całym świecie.

W serwisie płaci się wyłącznie za sukces. Rozliczenia dokonywane są w modelu CPS (cost per sale), czyli tylko wtedy, gdy użytkownik kupi promowaną ofertę. Również wydawcy w nowej platformie widzą dla siebie szansę na lepszą monetyzację ruchu na swoich stronach. Tradycyjne formy emisji reklam w postaci klasycznych banerów mają coraz mniejszą klikalność. 

– Obsługujemy obecnie ponad 2200 wydawców serwisów internetowych z różnorodnych branż. Wierzymy, że w biznesie każda ze stron powinna się naturalnie uzupełniać i działać w modelu win-win. Dlatego jesteśmy przekonani, że połączenie zakupów grupowych z tematycznymi serwisami i pozyskiwanie klientów w modelu efektywnościowym będzie podwójną wygraną – mówi Robert Dziubłowski, współwłaściciel serwisu.

>>> Zobacz inne startupy na MamBiznes.pl

Sellsation.pl

Administratorem Twoich danych jest Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane będą przetwarzane w celu zamieszczenia komentarza oraz wymiany zdań, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na umożliwieniu użytkownikom wymiany opinii naszym użytkownikom (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zamieszczenia komentarza. Dalsze informacje nt. przetwarzania danych oraz przysługujących Ci praw znajdziesz w Polityce Prywatności.
Kruk 2 sty 2012 (15:30)

Ciekawe jak będą sobie dobierać serwisy - jak leci, czy może największe groupon, fastdeal itp.