Ranking kont firmowych Ranking kont osobistych

Tabscore

Opis projektu: Interaktywne stanowiska umieszczone w przestrzeni sklepowej – nowoczesne książki skarg i zażaleń.
Klient w trakcie wizyty ma możliwość pozostawienia swojej opinii w formie odpowiedzi na pytania oraz komentarza, a także poproszenia o kontakt zwrotny ze strony przedstawiciela firmy.
Na drugim końcu naszego systemu znajduje się szereg interesariuszy w organizacji zlecającej taką usługę: kierownicy placówek, managerowie regionalni, pracownicy centrali. Otrzymują oni dostęp do systemu online raportującego wyniki w czasie rzeczywistym, wysyłamy im cykliczne newslettery z podsumowaniami oraz informujemy o nagłych sytuacjach (klienci oczekujący kontaktu, drastyczny spadek wyników).

Obecnie jesteśmy po kilku pierwszych komercyjnych wdrożeniach (już po fazach pilotażu) w klubach fitness, sklepach DIY, punktach usługowych.

Branża / kategoria: inne

Rok powstania: 2018

Skąd pomysł: Zaczęliśmy naszą działalność od stworzenia systemu online do zarządzania doświadczeniami klientów. W pewnym momencie jeden z klientów zainspirował nas do zainteresowania się interaktywnymi stanowiskami, które zauważył na Zachodzie. Po fazie testów otrzymaliśmy zlecenie na pełne wdrożenie rozwiązania w jego organizacji.

Dla kogo: Firmy posiadające przynajmniej kilka punktów obsługi/sprzedaży, świadome zysków, jakie mogą osiągnąć dzięki poprawie doświadczeń klientów.

Finansowanie: środki własne

Model biznesowy: sprzedaż produktu lub usługi

Pomysłodawcy projektu: Nasz zespół to mix managerów z obszaru IT, badań konsumenckich i customer service’u. Każda osoba z doświadczeniem 10+ lat w swojej działce, zazwyczaj po przejściach w korpoświecie:)

Konkurencja: Obserwujemy aktywność na terenie Polski kilku graczy z Europy Zachodniej

Rynki: globalny, Polska

Najbliższe cele: Zbudowanie wśród potencjalnych klientów świadomość kategorii „badań na tabletach” – interaktywnych stanowisk do zbierania feedbacku klienckiego.
Budowa pozycji lidera na polskim rynku.
Pozyskanie pierwszych klientów za granicą w wersji „soft-launch”.

Zespół: 2-5 pracowników

Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)

Tabscore

Administratorem Twoich danych jest Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane będą przetwarzane w celu zamieszczenia komentarza oraz wymiany zdań, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na umożliwieniu użytkownikom wymiany opinii naszym użytkownikom (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zamieszczenia komentarza. Dalsze informacje nt. przetwarzania danych oraz przysługujących Ci praw znajdziesz w Polityce Prywatności.