Ranking kont firmowych Ranking kont osobistych

Coca-Cola otwiera się na start-upy

Coca-Cola dołącza do 3. edycji programu MIT Enterprise Forum CEE, skupiającego najlepsze start-upowe technologie z regionu Europy Środkowo-Wschodniej. Spółka w Polsce chce wesprzeć w rozwoju młode firmy, które tworzą unikatowe rozwiązania w obszarze marketingu, nowych technologii oraz zrównoważonego rozwoju. Start-upy otrzymają pomoc w rozwoju biznesu w Polsce, a także będą miały szansę na pilotażowe wdrożenie ich projektu w kwocie do 200 tysięcy złotych.

Foto: REUTERS/Mike Blake

Coca-Cola i MIT Enterprise Forum CEE będą przyciągać do Polski najlepsze start-upowe technologie z regionu Europy Środkowo-Wschodniej. Dla firm systemu Coca-Cola to szansa na dotarcie do innowacyjnych rozwiązań, zaś dla start-upów to możliwość współpracy z firmą, której produkty docierają do blisko 590 milionów konsumentów w ponad 200 krajach.

Świat stoi dziś przed ogromnymi wyzwaniami – takimi jak problem z gospodarką opakowaniową, zasobami wodnymi czy zmianami klimatycznymi. Świadomi tego, jaką rolę odgrywają w gospodarce i społeczeństwie tak duże firmy jak nasza, chcemy być częścią rozwiązań odpowiadających na obecne wyzwania. Ale żeby tego dokonać musimy działać razem – z zaangażowanymi partnerami, którzy swoją kreatywność i przedsiębiorczość wykorzystują do tworzenia lepszej przyszłości – mówi Jaak Mikkel, General Manager w Coca-Cola HBC Polska i Kraje Bałtyckie.

Dołączenie globalnej marki, jaką jest Coca-Cola do grona partnerów programu MIT Enterprise Forum CEE to ogromna wartość dodana, przede wszystkim dla start-upów uczestniczących w programie. Od dziś przedsiębiorcy-innowatorzy będą mogli, ręka w rękę współpracować z liderem światowego rynku – mówi Łukasz Owczarek, Head of Acceleration w MIT Enterprise Forum CEE. Współpraca z tak dobrze rozpoznawalną marką nie tylko w Polsce, ale i na całym świecie, daje nam możliwość wzmocnienia globalnego zasięgu działania akceleratora i przyciągnięcia do programu najbardziej interesujących start-upów z regionu CEE. Wspólnie chcemy stawić czoła wyzwaniom, przed którymi świadomie stoi obecnie nie tylko Coca-Cola, ale przede wszystkim  cały świat – dodaje Owczarek.

Współpraca z Coca-Cola

W ramach realizowanego programu akceleracji Coca-Cola poszukuje start-upów, które nie tylko chcą odnosić sukcesy i osiągać zyski, ale również wykorzystują swoją działalność do rozwiązywania największych problemów, z którymi mierzy się świat. Firma wskazuje kluczowe obszary, w ramach których poszukuje innowacyjnych rozwiązań – marketing i nowe technologie (MarTech), a także zrównoważony rozwój (Sustainability). Nieustannie pracujemy nad tym, aby zmniejszać ślad węglowy przy produkcji, a także jeszcze efektywniej realizować ideę Świata Bez Odpadów. Jednocześnie wciąż usprawniamy nasze procesy obsługi, sprzedaży i promocji, aby odpowiadać na potrzeby naszych konsumentów 24 godziny, 7 dni w tygodniu – mówi Jakub Radzikowski, Experiencial Marketing Manager.

Wierzymy, że dzięki współpracy z MIT EF CEE dotrzemy do najbardziej kreatywnych przedsiębiorców
w tej części Europy, którzy będą mieli szansę zrealizować swoją wizję i razem z nami dokonać realnych zmian, wdrażając najnowocześniejsze rozwiązania na rzecz środowiska, zrównoważonej produkcji czy handlu przyszłości. – mówi Izabela Głodek, Dyrektor Marketingu w Coca-Cola Poland Services na Polskę i Kraje Bałtyckie. Jesteśmy również otwarci na projekty spoza tej listy, jeżeli tylko będą wpisywały się w specyfikę naszej działalności i będą miały potencjał realizacji na dużą skalę – przyznaje.

Start-upy, które zakwalifikują się do 3. edycji programu MIT Enterprise Forum CEE, uzyskają dostęp do specjalnego zespołu ekspertów, unikalnego know-how, a także zaplecza technicznego i technologicznego firmy. Uczestnicy akceleratora otrzymają pomoc w rozwoju ich biznesu w Polsce, a najlepsze pomysły będą mogły zostać zrealizowane na rynku globalnym.

O programie MIT Enterprise Forum CEE

MIT Enterprise Forum CEE to akcelerator adresowany do start-upów technologicznych z Polski oraz – od początku 2019 roku – do przedsiębiorców z pozostałych krajów Europy Środkowo-Wschodniej. Swoim zasięgiem obejmuje Polskę oraz czternaście państw: Czechy, Słowację, Węgry, Austrię, Rumunię, Słowenię, Chorwację, Serbię, Bułgarię, Ukrainę, Białoruś, Litwę, Łotwę oraz Estonię. Akceleracja jest realizowana pod patronatem najbardziej prestiżowego i znanego ze współpracy ze start-upami ośrodka naukowego na świecie – Massachussets Institute
of Technology, który od lat budzi szerokie zainteresowanie wśród wynalazców i firm. Przez cztery lata funkcjonowania programu w Polsce, do akceleratora zgłosiło się ponad 2 500 różnych start-upów. Do dziś akcelerację w ramach przeszło ponad 120 start-upów z Polski. Program MIT Enterprise Forum CEE jest częścią globalnej sieci, która posiada swoje oddziały w USA, Grecji, Hiszpanii, Izraelu, Turcji i Pakistanie.

Przeczytaj także na MamBiznes.pl

Administratorem Twoich danych jest Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane będą przetwarzane w celu zamieszczenia komentarza oraz wymiany zdań, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na umożliwieniu użytkownikom wymiany opinii naszym użytkownikom (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zamieszczenia komentarza. Dalsze informacje nt. przetwarzania danych oraz przysługujących Ci praw znajdziesz w Polityce Prywatności.