Ranking kont firmowych Ranking kont osobistych

Kuba Wojewódzki rusza z nowym interesem. Poznaj wszystkie biznesy gwiazdy TVN

Kuba Wojewódzki wystartował z kolejnym biznesem. Tym razem gwiazda TVN postanowiła zainwestować swoje pieniądze w działalność restauracyjną. To nie pierwszy raz kiedy celebryta angażuje się w projekt biznesowy niezwiązany z mediami. Prześwietlamy wszystkie interesy kontrowersyjnego dziennikarza-celebryty.

Fot. FORUM/ Lukasz Dejnarowicz

W sobotę minie dokładnie tydzień od otwarcia lokalu o nazwie Niewinni Czarodzieje Trzy Zero. Wspólny biznesowy projekt dziennikarza i znanego celuje w zamożnego klienta. Koncept został już sprawdzony w Warszawie.

Restauracja zlokalizowana jest w jednym z najbardziej prestiżowych miejsc w Gdyni. Karta jest zróżnicowana, a klienci mogą znaleźć potrawy od boczniaków w panko i kalmarów w panierce przez frytki z batatów po golonkę z chrupiącą skórką. Jednak specjalnością lokalu są hot dogi podawane w różnych kombinacjach i z różnymi dodatkami. Na klientów czeka również hamburger z kotletem wołowym czy kaczka. Na otwarciu lokalu nie mogło zabraknąć założyciela, który promował restaurację i przyciągnął rzeszę klientów chcących spróbować specjałów z menu restauracji Niewinni Czarodzieje Trzy Zero.

Od restauracji do piwa konopnego

Przedsięwzięcie restauracyjne to nie nowość dla Kuby Wojewódzkiego. W lutym roku 2019 uruchomił wspólne z Józefem Krawczykiem na warszawskim Powiślu lokal Niewinni Czarodzieje 2.0. Uruchamiając wówczas restaurację mówił: Niewinni Czarodzieje to najbardziej nieoczywisty film Andrzeja Wajdy. Najbardziej nie Wajdowski obraz Wajdy. Opowiada o ludziach kochających określony styl życia. Modne restauracje, dobrą muzykę i żadnych zobowiązań. To credo naszego miejsca. No może z wyjątkiem tych zobowiązań. Miejsca nieoczywistego. Jak mówi mój wspólnik 2/3 restauracja i 1/3 klub. Chcemy, aby u nas świat muzyki spotykał się ze światem stand-upu. A ludzie otwarci na innych ludzi spotykali sobie podobnych. Zawsze chciałem być jak Humphrey Bogart w Casablance… – mówił przeszło dwa lata temu Kuba Wojewódzki, współzałożyciel „Niewinnych Czarodziejów 2.0”.

Rok po debiucie restauracji na Powiślu gwiazdor zapowiedział utworzenie Agencji Influencer Marketingu, która na starcie pod swoje skrzydła wzięła takie osoby jak: Magda Gessler, Antoni Królikowski, Joanna Mucha czy Michał Żebrowski. Wspólnikiem w tym przedsięwzięciu Kuby Wojewódzkiego został Konrad Stachurski, który ma za sobą pracę w dziale PR Telewizji Polsat. Z kolei we współpracy z Susan Swimwear uruchomił limitowaną linię odzieży męskiej. Zapowiadając nowy projekt na Instagramie napisał: Nic nas nie boli tak jak te ciuchy, których nie kupiliśmy.

Stosunkowo świeżym interesem w portfolio celebryty jest projekt BUH. Pod tą nazwą kryje się marka nowego piwa na polskim rynku. Tym razem biznesowym partnerem Wojewódzkiego został Janusz Palikot i to właśnie kontrowersyjny duet zainwestował w konopne piwo, które od początku tego roku jest w sprzedaży. Trunek wzbogacony suszem z konopi wytwarzany jest przez Browar Tenczynek. Jak czytamy na stronie browaru piwo skierowane jest do osób preferujących nieco bardziej złożone smaki. W kwietniu założyciele firmy poinformowali, że piwo przyjęło się na rynku dlatego planują poszerzenie oferty m.in o nową markę wódki.

Administratorem Twoich danych jest Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane będą przetwarzane w celu zamieszczenia komentarza oraz wymiany zdań, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na umożliwieniu użytkownikom wymiany opinii naszym użytkownikom (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zamieszczenia komentarza. Dalsze informacje nt. przetwarzania danych oraz przysługujących Ci praw znajdziesz w Polityce Prywatności.