Męski push-up, czyli powiększająca bielizna dla mężczyzn
Podobno, gdy jest popyt musi pojawić się podaż. Tak też było w przypadku specjalnej bielizny dla mężczyzn, która ma za zadanie powiększyć dolną część tułowia.
Już nie tylko przedstawicielki płci pięknej korzystają z bielizny powiększającej. Teraz coraz więcej Panów również decyduje się na skorzystanie ze specjalnej bielizny. Choć na rynku męskie push-upy istnieją już od blisko 10 lat, to dopiero teraz zyskują na popularności. W przypadku męskiej wersji bielizna koryguje kształt męskich pośladków i pomaga osiągnąć naturalny wygląd prawidłowo zbudowanych. Na rynku dużą popularnością cieszy się również bielizna, która jest wyposażone w specjalne poduszeczki od przodu.
-W kategorii męskiej bielizny zaszła niedawno prawdziwa rewolucja. Faceci zaczęli przykładać uwagę do tego, co noszą pod spodniami. Męskie majtki były do niedawna tematem tabu, jednak pojawienie się różnych, nowych funkcjonalności w męskiej bieliźnie sprawiło, że wyszła ona z cienia damskich koronek. Faceci zrozumieli, że mogą podnieść swój komfort, nosząc bokserki, które chronią to, co dla nich najcenniejsze – męskie klejnoty. Być może teraz czas na pójście o krok dalej i podkreślanie męskości za pomocą bielizny push-up – powiedział Arek Majewski z firmy Red Bird dystrybutor marki SAXX w Polsce.
Przeczytaj także na MamBiznes.pl
-
„Przygotowanie do debiutu giełdowego jest obecnie naszym największym wyzwaniem” – mówi Sławomir Mentzen
-
„Eleven Labs pokazuje, że jednorożca można zbudować w kilkanaście miesięcy” – rozmowa z Maciejem Ćwikiewiczem, prezesem PFR Ventures
-
Dotacje dla samozatrudnionych w 2024. Jak przedsiębiorcy mogą uzyskać wsparcie?
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Bafra Kebab to najczęściej wyszukiwany biznes franczyzowy. Sprawdzamy jak otworzyć własny punkt w zaufanym modelu
-
Rzuciła pracę w korporacji i otworzyła kreatywny biznes. Historia Wine&Paint, czyli malowanie przy winie
-
Jak zacząć zarabiać jako dostawca jedzenia? Sprawdzamy oferty znanych firm: Pyszne.pl, Bolt Food oraz Wolt
-
Franczyza Carrefour. Znana marka oferuje kilka konceptów handlowych w sprawdzonym modelu biznesowym