Polski producent smartfonów rozkręca sprzedaż. Chce wejść na rynek niemiecki i brytyjski

Spółka mPTech, część polskiej grupy kapitałowej TelForceOne z Wrocławia, zapowiedziała, że do końca 2017 roku sprzedaż jej smartfonów przekroczy  1 mln sztuk. Jeden z największych graczy rynku telefonów w cenie niższej niż 100 euro zapowiada także pierwszy telefon, który od podstaw zostanie zaprojektowany w Polsce.

Foto: materiały dla mediów

Firma zgarnia obecnie jedną czwartą krajowego rynku tanich smartfonów (w cenie do 100 euro), a jej sprzedaż ma się coraz lepiej – pisze serwis Wirtualnemedia. Spółka od momentu wejścia na rynek (jeszcze jako myPhone – do października 2017 roku) sprzedała 3 mln telefonów. 2017 roku okazał się przełomowy, bo to będzie pierwszy 12-miesięczny okres, w którym uda się sprzedać 1 mln urządzeń.

mPTech doprecyzowała, że te dane dotyczą tylko sprzedaży bezpośredniej – nie obejmują sprzedaży u operatorów komórkowych wraz usługami telefonii komórkowej. Smartfony z logo myPhone i Hammer (marka urządzeń o podwyższonej odporności).

Najbliższe plany polskiego producenta obejmują ekspansje na rynek niemiecki i brytyjski oraz wprowadzenie na rynek nowego modelu z serii Hammer – Patriot – donosi serwis Telepolis. Prace projektowe wciąż nad nim trwają, a producent zapewnia, że będą prowadzone wyłącznie w Polsce, bez wykorzystywania projektów dostępnych w azjatyckiej ofercie.

Telefony myPhone zyskały na popularności nie tylko dzięki własnej dystrybucji, ale także promocyjnym ofertom w sieci Biedronka – niemal od początku obecności firmy na rynku, jej produkty co jakiś czas pojawiały się w gablotach popularnej sieci dyskontów.

MG
Bankier.pl

Komentarze

magik

23 listopada 2017 Odpowiedz

Sam mam Hammera Energy i sprawdza się świetnie, to polska marka wiec kibicuję

Komentarze

Dodaj komentarz

*
*