Ich pomysł na biznes to sukienki składane jak klocki LEGO

O modzie damskiej, a zwłaszcza o sukienkach, wiemy już chyba wszystko, jednak dziewczyny z Bluebirds & Co, swoim pomysłem na biznes udowadniają, że zawsze można stworzyć coś innowacyjnego i oryginalnego.

Firma powstała 4 lata temu. Założyły ją wspólnie mama i córka, a wszystkie ubrania Bluebirds & Co. tworzone są w rodzinnej szwalni, która działa od 1989 roku. Niedawno do zespołu dołączyła Marta.

– Pomysł na markę narodził się w 2013 roku i to była taka dosyć typowa historia. Pomysł narodził się w mojej głowie – osoby, która pracowała w korporacji i chciała zmienić swoje życie i szukała opcji jak można je zmienić. A mam mamę, która ma własną szwalnię, od 1989 roku prowadzi tę szwalnię, w międzyczasie robiła rożne rzeczy, natomiast właśnie pod koniec 2013 roku zaświtał mi w głowie taki pomysł, że skoro jest mama, jest ta szwalnia, warto byłoby to wykorzystać – jej wiedzę i doświadczenie i zrobić coś z ubraniami. Tych marek, które robią ubrania jest bardzo dużo, już wtedy zaczęła się moda na marki modowe i wtedy powstał też pomysł, żeby to było coś innego niż wszystkie marki – mówi Katarzyna Gerlach, współwłaścicielka marki Bluebirds & Co.

Sukienka modułowa, to flagowy produkt marki Bluebirds & Co., jak mówi Kasia chodzi o „zbudowanie” własnej sukienki – jak z klocków Lego. Idea jest prosta – wymienne moduły, które dopasowujemy do okazji. Każda z sukienek jest ręcznie krojona i szyta, a stworzenie jednej zajmuje sześć godzin.

Teraz właścicielki chcą się dalej rozwijać, do zespołu dołączyła Marta i już powstała nowa wspólna kolekcja.

– Ja dołączyłam do Bluebirds mniej więcej miesiąc temu. Wcześniej już angażowałam się i z Kasią dogrywałyśmy różne tematy, ale tak formalnie jestem na pokładzie od miesiąca i teraz to się wszystko dogrywa jak będzie wyglądał nasz podział obowiązków. Na pewno Kasia jest bardzo mocna w tych tematach związanych z nowymi kolekcjami i wszystkim tym co klienta na koniec widzi, czego dotyka, w czym chodzi. Natomiast ja zawodowo jestem marketerem, więc tutaj te tematy marketingowe związane tez ze sprzedażą, strona internetowa, to są moje domeny, moje koniki – mówi Marta Zajdel, współwłaścicielka marki Bluebirds & Co.

Zobacz także na MamBiznes.pl

Justyna Smolińska

Komentarze

Aleksa

19 marca 2018 Odpowiedz

Brawo dziewczyny! Macie niesamowitą jakość, Wasze ubrania wyglądają jak nowe nawet po wielu praniach, a do tego są po prostu ładne i ciekawe

Komentarze

Dodaj komentarz

*
*