Kolejowy start-up ma problem
Koleo, pierwszy polski start-up kolejowy ma problem. Jedna ze spółek kolejowych postanowiła wycofać się ze współpracy. Twórcy projektu, z którego miesięcznie korzysta 500 tys. użytkowników liczą jeszcze na zmianę decyzji. O kłopotach start-upu opowiada Kuba Czajkowski, prezes spółki rozwijającej aplikację Koleo.
Źródło: Bankier.tv
Zobacz także na MamBiznes.pl
Polecamy
-
„Większość moich decyzji inwestycyjnych była nietrafiona” – Tomasz Czapliński, SpeedUp Venture Capital Group
-
„Chcemy aby MediSensonic było firmą globalną, oferującą najwyższej jakości urządzenia technologiczne” – Marcin Malinowski, wiceprezes MediSensonic
-
Bogata oferta PARP. Trwają nabory w ramach Funduszy Europejskich
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek w Polsce zadebiutuje na GPW. Poznaj historię Żabki, która rozwija biznes od 26 lat
-
Sukces młodej polskiej firmy. AutonomyNow uruchamia seryjną produkcję systemów AI dla branży motoryzacyjnej
-
Nowy bolid studentów Politechniki Warszawskiej. Powalczy w międzynarodowych zawodach
-
Polska fizyczka i jej zespół z dużym wyróżnieniem. Zwycięstwo w European Inventor Award 2024
Może decyzja PKP jest podyktowana "pasją kolejnych pokoleń", czyli konsekwentnym dążeniem do tego, aby było tak ja kiedyś i aby monopol nie upadł?