Wystartowała szósta edycja Plebiscytu Złoty Bankier
Do 25 marca internauci mogą głosować na najlepsze produkty i usługi bankowe 2014 roku. Głosujący ocenią 65 produktów i usług z oferty 27 banków. Do wygrania jest ponad sto nagród.
Internauci wybiorą najlepsze produkty i usługi bankowe spośród 65 propozycji, w 8 kategoriach podstawowych:
-
Najlepsze konto osobiste dla klienta indywidualnego,
-
Najlepsza lokata,
-
Najlepszy kredyt hipoteczny,
-
Najlepszy kredyt gotówkowy,
-
Najlepsze konto dla przedsiębiorcy,
-
Najlepszy kredyt dla przedsiębiorcy,
-
Najlepszy bank w social media,
-
Najlepsza bankowość mobilna.
– Złoty Bankier stał się nagrodą pożądaną przez bankowców. To przede wszystkim zasługa internautów, którzy bardzo chętnie oceniają swoje relacje z bankami. Taka nagroda, za którą stoi wielotysięczna rzesza wybierających, jest szczególnie ważna w czasie, gdy reputacja instytucji finansowych jest podważana, chociażby przez frankowców. Zdobycie statuetki Złotego Bankiera oznaczać będzie, że dany bank jest liderem pozytywnych wartości w branży – mówi Bogusław Półtorak, redaktor naczelny Bankier.pl.
Statuetka Złoty Bankier 2014 zostanie przyznana również w trzech kategoriach specjalnych:
-
Najlepszy spot reklamowy,
-
Innowacja finansowa,
-
Osobowość roku.
Werdykt wyda Kapituła, w której oprócz przedstawicieli organizatora zasiądą także dziennikarze ekonomiczni oraz obserwatorzy sektora finansowego i nowych mediów.
O tytuł Innowacji finansowej roku 2014 walczy 19 usług i produktów finansowych, a o miano Najlepszego spotu reklamowego zabiega 10 banków.
Najważniejszą nagrodą w plebiscycie jest statuetka i tytuł „Złotego Banku 2014”. Otrzyma je bank, który uzyska najwięcej głosów internautów łącznie we wszystkich ocenianych kategoriach. W ubiegłej edycji zwyciężył mBank, dwa lata temu Alior Bank. Wyniki Plebiscytu Złoty Bankier 2014 zostaną ogłoszone podczas uroczystej gali 14 kwietnia 2015 r. w Warszawie.
Aby wziąć udział w głosowaniu i wygrać jedną z ponad stu nagród, wystarczy do 25 marca wypełnić prosty formularz dostępny na stronie http://www.ankieta.zlotybankier.pl.
Organizator: Bankier.pl
Partner plebiscytu: „Puls Biznesu”
Partner strategiczny: MasterCard
Patroni medialni: Miesięcznik Finansowy BANK, PRNews.pl
Więcej informacji o plebiscycie na stronie www.zlotybankier.pl.
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Rośnie popularność szkół językowych. Własna placówka czy biznes w modelu franczyzowym?
-
Stacja benzynowa w modelu franczyzowym pod szyldem Circle K. Również inne sieci paliw oferują takie rozwiązanie
-
Jak zacząć programować? Sprawdzamy jak podjąć pracę w tym zawodzie
-
Fotobudka 360 jako pomysł na biznes. Sprawdzamy czy nadal cieszy się dużą popularnością