Ona wie, jak przyciągnąć klientów. Promuje poprzez zabawę

Firmy muszą niejednokrotnie dwoić się i troić, by przyciągnąć do siebie klientów. Jednak Anna Kasprzyk znalazła na to złoty środek i tak stworzyła markę Architekci Zabawy®. Poprzez zabawę promuje niejeden produkt. Jej pomysł zdobył uznanie nie tylko w Polsce, ale i poza granicami kraju.

Na zdjęciu Anna Kasprzyk, Fot. materiały prasowe

Zaszczepienie w dzieciach emocjonalnego kontaktu z marką to szansa na to, że w przyszłości sięgną po nią podejmując decyzję o zakupie. Od dawna wiadomo, że dzieci napędzają popyt na wybrane usługi. Dlatego Anna Kasprzyk postanowiła stworzyć przestrzeń edukacyjnej zabawy gdzie można  poznać produkty, które oferuje dana firma

– Architekci Zabawy® bazują na przekonaniu, że w życiu i w biznesie chodzi o coś więcej niż pieniądze. W 2003 roku stworzyliśmy Akademię Aktywnych i Kreatywnych, a 4 lata temu Szkołę Majsterkowania. Od zawsze nasze działania oparte były na badaniach, które pokazują, że poprzez zabawę i entuzjazm najlepiej przyswaja się wiedzę. Zaczęliśmy współpracować ze światem biznesu i instytucji. Cenili to, co dla nich przygotowywaliśmy. Robiliśmy coraz więcej projektów, których głównym celem było stworzenie architektury zabawy wokół produktu lub usługi. Tak powstali Architekci Zabawy® – mówi Anna Kasprzyk.

Pomysłodawczyni zauważyła, że warto pokazywać produkty lub usługi w sposób niekonwencjonalny, bowiem to przyczynia się do zainteresowania nimi szerszym gronem osób. Z tego rozwiązania korzysta już coraz więcej podmiotów. Marka Anny Kasprzyk współpracowała już m.in. z firmą Bosch, z firmą Dremel, Leroy Marlin czy Berry Good. W przypadku tej ostatniej firmy, Architekci Zabawy® współpracują już regularnie od wielu lat.

Fot. materiały prasowe

Nie tylko Polska

Pomysł Anny Kasprzyk podbija nie tylko polski rynek, ale i coraz bardziej popularny jest poza granicami kraju. – Wieść o Architektach Zabawy® dotarła już do Japonii, do USA, do Emiratów Arabskich i do krajów europejskich – wyjaśnia twórczyni Architektów Zabawy®.

Autorka nowej formy marketingu wciąż zamierza swój pomysł dalej rozwijać. – Naturalnym etapem rozwoju jest jeżdżenie na targi i opowiadanie o tym, co robimy. Reakcje zawsze są entuzjastyczne i zawsze ludzie są zaskoczeni. I właśnie o to chodzi! – mówi Anna Kasprzyk. – Jesteśmy teraz zaangażowani w kilka stałych projektów, a w przyszłym roku będziemy realizować ogólnopolską akcję „Polska majsterkuje” – dodaje.

Przeczytaj także na MamBiznes.pl

Komentarze

Dodaj komentarz

*
*