Marka w digitalowej rzeczywistości – jak budować skuteczną komunikację z klientami

Warszawa 27 września 2022

Konferencja dla szefów marketingu marek konsumenckich. Spotkanie będzie ogólnopolską premierą badania i rankingu Digital Friendly Brand Index.

Badanie zostało zrealizowane przez DELVE Partners – międzynarodową firmę doradczą wyspecjalizowaną w digital marketingu oraz polską agencję badawczą PBS. Celem tego unikalnego w skali kraju badania było zrozumienie, co konsumenci cenią dziś najbardziej w komunikacji cyfrowej z markami, a co zwyczajnie im się nie podoba. Na podstawie tej wiedzy powstała definicja marki „digital friendly”, czyli takiej, która cieszy się sympatią, a co za tym idzie, również lojalnością swoich klientów.

Raport podsumowujący badanie zawiera ranking firm, które konsumenci ocenili jako najbardziej przyjazne w wielokanałowej komunikacji cyfrowej – Digital Friendly Brand Index.

Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny. Szczegóły na stronie konferencje.pb.pl.