Akademia wspierania i rozwoju MSP – Kraków

Kraków 18 marca 2020

Jeśli reprezentujesz małą lub średnią firmę, to zostało Ci niewiele czasu na przygotowanie się do wprowadzenia PPK, przekonania pracowników do planów kapitałowych i zachęcenia ich do pozostania w programie.

Tymczasem, jak wynika z licznych badań, macie państwo wiele obaw dotyczących przede wszystkim natury organizacyjnej, prawnej i podatkowej przedsięwzięcia. Zastanawiacie się też pewnie, jak skutecznie przekonać pracowników do pozostania w PPK.

Zamierzamy Wam w tym pomóc. Zapraszamy na konferencję. Przedstawimy na niej praktyczne aspekty wdrożenia i prowadzenia PPK w firmach. Do współpracy przy wydarzeniu zaprosiliśmy ekspertów z PFR Portal PPK, PKO TFI i Nationale-Nederlanden PTE, którzy podzielą się z Państwem swoimi doświadczeniami z wdrażania PPK w firmach, które ten obowiązek miały od lipca ubiegłego roku.

Podczas wystąpień nasi eksperci szczegółowo powiedzą o tym:

  • jak operacyjnie wdrożyć PPK w firmach,
  • jakie są obowiązki pracodawcy,
  • jak wybrać operatora,
  • jak powinna wyglądać współpraca pracodawcy i firmy obsługującej PPK,
  • jak przekonać pracowników do pozostania w PPK. Zasady skutecznej komunikacji,
  • jak wygląda inwestowanie środków i efektywne nimi zarządzanie.

A ponieważ, o czym świadczą kolejne badania, borykacie się Państwo w MSP z niedostatkiem kapitału, w drugiej części eksperci KPK Programów Badawczych UE opowiedzą jak ten kapitał pozyskać z funduszy europejskich. Jakie programy i konkursy są obecnie dostępne. Eksperci powiedzą o tym:

  • jaka jest najbardziej aktualna oferta finansowania innowacji w ramach Programu Komisji Europejskiej Horyzont2020,
  • jak wykorzystać fundusze europejskie do wdrażania innowacji,
  • gdzie szukać informacji i wsparcia w pozyskiwaniu środków,
  • co to jest projekt „Innovation Coach”,
  • co to jest program STEP i jak wspiera przedsiębiorców w procesie aplikowania o środki z funduszy europejskich.

Ta konferencja to także dobry moment na spotkanie i indywidualne rozmowy z ekspertami. By to Państwu umożliwić przygotowaliśmy specjalne punkty konsultacyjne, w których będziecie mogli przedstawić swoje wątpliwości, czy problemy związane z wdrażaniem PPK, czy pozyskaniem kapitału z UE i przedyskutować je z ekspertami. A także poznać jakie mogą zaoferować wsparcie waszym firmom i pracownikom.

Do udziału w wydarzeniu w szczególności zapraszamy:

– właścicieli i członków zarządu

– dyrektorów i kierowników finansowych,

– dyrektorów i kierowników ds. kadr,

– dyrektorów zarządzających,

– dyrektorów działów prawnych,

– głównych księgowych.

Po konferencji wszystkim chętnym wystawimy elektroniczne certyfikaty.

Dla każdego uczestnika wydarzenia – darmowa miesięczna prenumerata cyfrowego wydania Pulsu Biznesu.

Dowiedz się więcej na WWW