Ranking kont firmowych Ranking kont osobistych

Maperia.pl

Ruszył lokalizator internetowy, posiadający cechy serwisu społecznościowego, dzięki któremu użytkownicy mają możliwość zamieszczania zdjęć, filmów wideo oraz opinii na temat konkretnych obiektów. Maperia.pl to użyteczne źródło informacji dotyczących lokalizacji w Polsce i na świecie. To także serwis mobilny dla telefonów komórkowych, obsługujących sieci 2G/3G.

Serwis Maperia to jedyny w Polsce lokalizator internetowy tworzony przez internautów. Każdy użytkownik sieci może, bowiem założyć tam swój profil i zamieszczać na mapie ulubione miejsca i obiekty wraz z ich zdjęciami oraz filmami wideo. Maperia.pl to także miejsce spotkań ludzi z danego miasta i regionu.

Serwis Maperia nie jest kolejnym, prostym lokalizatorem internetowym. Cechuje go możliwość wyszukiwania obiektów znajdujących się w pobliżu poszukiwanej lokalizacji, po określeniu konkretnej odległości (np. w promieniu 10 km). Uzupełnia widok mapy zdjęciami i filmami wideo, dodanymi przez użytkowników portalu. Jednak to, co jest w Maperii najbardziej unikalne, to stworzona wokół niej bardzo zróżnicowana społeczność. 

Prowadzisz małą firmę i chciałbyś zaprezentować ją użytkownikom MamBiznes.pl w zakładce „Start-up”? Napisz na adres [email protected]

Jak mówi Michał  Zagórski, jeden z twórców serwisu Maperia.pl: – W obecnych lokalizatorach brakuje funkcji społecznościowych, dzięki którym każdy użytkownik mógłby kreować w sieci swoją okolicę, brać czynny udział w lokalnych wydarzeniach, zapraszać znajomych i informować o ciekawych, jego zdaniem, miejscach. Naszym celem było stworzenie tętniącego życiem narzędzia internetowego – wiarygodnego źródła informacji, do którego internauci będą chętnie wracać.

Maperia.pl to portal dla każdego. Posłuży kierowcom w planowaniu trasy podróży i wskaże niezbędne dla nich miejsca: stacje paliw, serwisy samochodowe, zajazdy i przydrożne bary, pomoże turystom odnaleźć ciekawe zabytki, atrakcyjne noclegi i dobre restauracje, zapewni niezapomniane doznania amatorom sztuki, odwiedzającym kina, teatry, opery i filharmonie, a także usprawni codzienne życie wszystkich osób poszukujących punktów użyteczności publicznej, takich jak bankomaty, salony piękności, szkoły, sklepy, szpitale i wiele innych.

Leszek Kmieć, współtwórca serwisu Maperia.pl: – Celem, jaki obraliśmy podczas tworzenia naszego lokalizatora była przede wszystkim wiarygodność – nie tylko danych teleadresowych danego obiektu, ale też przypisanych mu zdjęć, filmów wideo i opinii na jego temat. Maperia tworzona jest z myślą o wszystkich użytkownikach internetu, zwłaszcza tych, którzy przed podjęciem jakiejś decyzji chętnie korzystają z oceny innych osób i sami lubią dzielić się swoją wiedzą na dany temat. Dzięki tej wzajemnej wymianie danych, wszyscy razem tworzymy rzetelne źródło informacji.

Profil na portalu założyć  może każdy, zarówno osoby fizyczne, jak i firmy. Maperia.pl umożliwia zamieszczanie ofert, cenników usług i innych informacji handlowych. Jest to swego rodzaju platforma umożliwiająca publikację darmowej reklamy. Oprócz samego zaistnienia w wyszukiwarce, firma, która utworzy swój profil może, bowiem zaprezentować się na nim w wybrany przez siebie sposób. 

Maperia to nie tylko internetowe narzędzie lokalizacyjno– społecnościowe, ale też szybki i funkcjonalny serwis mobilny, przeznaczony dla osób, często korzystających z telefonów komórkowych i laptopów. Mobilna wersja Maperii pozwala łatwo odnaleźć interesujące nas miejsca, przejrzeć ich zdjęcia, przeczytać podstawowe informacje oraz opinie i komentarze dodane przez użytkowników.

Maperia z jednej strony idealnie wpisuje się w popularny obecnie trend web 2.0, dzięki któremu każdy użytkownik sieci może uczestniczyć w procesie tworzenia serwisu, z drugiej natomiast zapewnia odbiorcom dostęp do wiarygodnych i aktualnych treści, udostępnionych przez profesjonalnych i sprawdzonych dostawców. Jednym z najnowszych trendów, obecnych w tym serwisie jest tzw. Poszerzona Rzeczywistość, dzięki której właściciele iPhone’ów lub telefonów z systemem Android mogą zainstalować aplikację layar i oglądać na bieżąco to, co dzieje się w ich najbliższej okolicy. 

Twórcy Maperii wciąż pracują nad nowymi funkcjonalnościami serwisu. Do stworzonej niedawno personalizacji dla każdego regionu, umożliwiającej wyszukiwanie obiektów i osób z danego województwa, dołożone zostaną rozbudowane funkcje społecnościowe oraz informacyjne. Przede wszystkim będzie można dołączyć do grupy skupionej wokół konkretnych zainteresowań. Użytkownicy będą mieli możliwość wyszukiwania i poznawania ludzi z najbliższej okolicy.

Dodatkowo na portalu pojawi się także lista ciekawych wydarzeń w wybranym przez nas regionie lub mieście. Niewykluczone też, że do każdego z regionów dodane zostaną najświeższe wiadomości lokalne. A wszystko po to, by zapewnić internautom wspomniany komfort korzystania z sieci i zagwarantować oszczędność cennego czasu. W końcu Maperia to coś więcej niż zwykły lokalizator.

Maperia.pl

Administratorem Twoich danych jest Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane będą przetwarzane w celu zamieszczenia komentarza oraz wymiany zdań, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na umożliwieniu użytkownikom wymiany opinii naszym użytkownikom (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zamieszczenia komentarza. Dalsze informacje nt. przetwarzania danych oraz przysługujących Ci praw znajdziesz w Polityce Prywatności.
Dobre chwyty marketingowe 10 mar 2010 (14:29)

to nie jest wcale start up tylko przekształcenie wcześniejszego serwisu, ktory juz istniał troche czasu!!!