Twojainfolinia.pl
Twojainfolinia.pl daje możliwość stworzenia z poziomu przeglądarki internetowej własnej linii telefonicznej ze wszystkimi cechami znanymi z infolinii dużych firm i korporacji – zapewniają pomysłodawcy narzędzia.
Bez względu na to, w jaki sposób użytkownik ma zamiar odbierać telefony od klientów, usłyszy on profesjonalną zapowiedź oraz muzykę w takcie oczekiwania na połączenie z konsultantem. Osoba dzwoniąca nie odczuje żadnej różnicy, nawet jeżeli nie posiadasz stacjonarnego działu obsługi klienta, a wszystkie rozmowy realizujesz przez telefony komórkowe.
Chcesz bezpłatnie zaprezentować swój projekt użytkownikom MamBiznes.pl w zakładce „Start-up”? Wyslij opis na adres [email protected]
Kolejną funkcjonalnością jest możliwość nagrywania rozmów. Pozwala to firmie na rozwiązanie niejasnych lub konfliktowych spraw, jakie wyniknąć mogą w trakcie współpracy z klientami. – Dodatkowo, informacja o rejestrowaniu rozmów może łagodząco wpłynąć na zachowanie dzwoniących osób oraz zmobilizować pracowników do jeszcze lepszej obsługi klienta – mówią twórcy aplikacji.