Gruper.pl – grupowe zakupy w Internecie
Wystartowała polska platforma społecznościowa ułatwiająca grupowe zakupy usług w Internecie- Gruper.pl . Poprzez portal można dokonywać zakupów średnio o 50% taniej – zapewniają twórcy serwisu.
Zasada serwisu jest prosta. Dzięki gwarancji jednorazowej sprzedaży dużej ilości usług, ich dostawca oferuje średnio 50% upust na świadczone przez siebie usługi. Dzięki temu internauta dostaje unikatową propozycję wizyty np. w restauracji, pubie, salonie kosmetycznym, kinie, SPA czy szkole językowej. Warunkiem dojścia oferty do skutku jest osiągnięcie odpowiedniej liczby sprzedanych usług (np. 20, 50, 100, 200 w zależności od ustaleń z usługodawcą). Portal został uruchomiony w Warszawie. Wkrótce obejmie swoim zasięgiem Katowice, Kraków, Lublin, Łódź, Poznań, Szczecin, Trójmiasto, Wrocław i wiele innych miast.
Ojczyzną zakupów grupowych jest USA, gdzie kilkanaście miesięcy temu wystartował serwis Groupon.com. Pomysł spotkał się z ogromnym zainteresowaniem internautów. W ciągu nieco ponad roku, korzystający z oferty portalu zaoszczędzili ponad 150 mln USD. Serwis odwiedza ponad 250 tys. użytkowników dziennie, a jego wycena według najnowszych informacji wzrosła w ciągu ok. 4 miesięcy z 250 milionów do 1,2 miliarda USD.
Dla usługodawców jest to świetne narzędzie zapewniające pozyskiwanie nowych klientów oraz zwiększenie sprzedaży bez ponoszenia żadnych dodatkowych kosztów, ani ryzyka finansowego. Dzięki zamieszczeniu oferty na Gruper.pl można tylko zyskać- dodaje.
Założycielami serwisu są Marek Borzestowski (założyciel Wirtualnej Polski), Tomasz Dalach (właściciel Ocean Capital Management), Piotr Majcherkiewicz (prezes giełdowej Woli Info) oraz Anna Mikołajczyk. Zainwestowali w projekt ok. 1 mln zł. – Według ostrożnych szacunków, liczymy na osiągnięcie na koniec 2011 roku obrotu na poziomie 16 mln zł – zapowiada Tomasz Dalach.
W związku z prowadzonym już oraz planowanym dalszym, intensywnym rozwojem, spółka nie wyklucza pozyskania środków finansowych od inwestora zewnętrznego lub poprzez wejście na alternatywny rynek warszawskiej giełdy – NewConnect.
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Rośnie popularność szkół językowych. Własna placówka czy biznes w modelu franczyzowym?
-
Stacja benzynowa w modelu franczyzowym pod szyldem Circle K. Również inne sieci paliw oferują takie rozwiązanie
-
Jak zacząć programować? Sprawdzamy jak podjąć pracę w tym zawodzie
-
Fotobudka 360 jako pomysł na biznes. Sprawdzamy czy nadal cieszy się dużą popularnością
A ja wolę FastDeal.pl, bo był pierwszy i nie wymaga żadnej grupy, żeby coś kupić :)