Serwis iPlex.pl odwiedziło 1 mln 400 tys. użytkowników
Ponad 1 mln 400 tys. unikalnych użytkowników – tyle według badania gemiusTraffic zarejestrował iplex.pl w pierwszym kwartale od startu projektu w nowej formule. Wynik ten uzyskano dzięki zaoferowaniu użytkownikom wszystkich filmów znajdujących się w ofercie iplex.pl za darmo. Bezpłatna forma legalnego udostępniania kontentu w sieci zdaniem właścicieli serwisu zrewolucjonizowała polski rynek dystrybucji filmów.
W pierwszych trzech miesiącach od startu projektu w nowej odsłonie iplex.pl odwiedziło ponad 1 milion 400 tys. unikalnych użytkowników – wynika z badania gemiusTraffic. Sukces iplex.pl zawdzięcza decyzji o uruchomieniu 4 lutego br. darmowego korzystania ze wszystkich materiałów znajdujących się w jego ofercie. Zmiana modelu funcjonowania była przełomem w rozwoju serwisu.
Całkowita liczba wyświetleń materiałów wideo wyniosła 10 383 920, zaś łączny czas spędzony podczas oglądania materiałów na iplex.pl to 144 lata i 360 dni a średni czas spędzony na oglądaniu filmów w kwietniu to 1 h 45 min. Równie imponująco wyglądają statystyki ruchu na witrynie: 1,4 mln UU, 27536675odsłon, 3521841wizyt na stronie. Wszystkie dane dotyczą okresu od początku uruchomienia konta, czyli od 4 lutego do 3 maja 2010 r.
Biznesowy model funkcjonowania serwisu oparty jest o przychody z reklam. Każdemu użytkownikowi, który chce zobaczyć dowolny materiał, wyświetlana jest reklama video emitowana bezpośrednio przed filmem. Widz jest zobligowany do uważnego obejrzenia reklamy, gdyż nie można jej przewinąć, a dodatkowo – po każdym spocie – należy odpowiedzieć na zadane na planszy pytanie. Dzięki temu reklamodawca ma pewność, że jego spot został obejrzany.
Od dzisiaj reklamodawcy mają ułatwione dotarcie do widzów ze swojej grupy docelowej. Planując kampanię, mogą wykupić tematyczne pakiety reklamowe – dzięki temu spoty pojawią się przed emisją filmów z danej kategorii – np. przed kinem dla kobiet, mężczyzn lub przed bajkami. Nie będzie też problemu z precyzyjnym dotarciem do miłośników popularnych filmów – reklamy będą mogły pojawić się np. przed 20 najchętniej oglądanymi pozycjami.
W najbliższych tygodniach br. iplex.pl zaprezentuje szereg znanych filmów – w tym nagrodzony tegorocznym Oscarem The Hurt Locker – w pułapce wojny.
-
„Większość moich decyzji inwestycyjnych była nietrafiona” – Tomasz Czapliński, SpeedUp Venture Capital Group
-
„Chcemy aby MediSensonic było firmą globalną, oferującą najwyższej jakości urządzenia technologiczne” – Marcin Malinowski, wiceprezes MediSensonic
-
Bogata oferta PARP. Trwają nabory w ramach Funduszy Europejskich
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek w Polsce zadebiutuje na GPW. Poznaj historię Żabki, która rozwija biznes od 26 lat
-
Sukces młodej polskiej firmy. AutonomyNow uruchamia seryjną produkcję systemów AI dla branży motoryzacyjnej
-
Nowy bolid studentów Politechniki Warszawskiej. Powalczy w międzynarodowych zawodach
-
Polska fizyczka i jej zespół z dużym wyróżnieniem. Zwycięstwo w European Inventor Award 2024