Rusza projekt Small Business DNA
Od sierpnia 2010 spółka 4P research mix wspólnie z serwisem Wyborcza.biz i telewizją TVN CNBC Biznes prowadzi projekt Small Business DNA. To comiesięczne badanie mikro i małych przedsiębiorstw realizowane metodą panelu online, które pokazuje potrzeby i poglądy drobnych przedsiębiorców.
Small business to około 99% firm w Polsce, przeszło 50% pracujących i źródło połowy dochodu z całego sektora przedsiębiorstw. Mimo dużej skali, wiedza na temat potrzeb i poglądów drobnych przedsiębiorców jest zadziwiająco mała. Ten stan ma zmienić nowy projekt – Small Business DNA.
– Chcemy, aby Small Business DNA prezentował opinie właścicieli firm mniejszych i najmniejszych. Chcemy uczynić z tych opinii ważny głos w debacie gospodarczej. Głos, z którym powinny liczyć się osoby podejmujące kluczowe decyzje gospodarcze oraz firmy z otoczenia biznesowego małych i mikro przedsiębiorstw. – powiedział Włodzimierz Daab, Prezes 4P research mix.
Badanie Small Business DNA będzie prowadzone co miesiąc w formie panelu online dla mikro i małych przedsiębiorstw. Zostaną one także zaproszone do otwartej dyskusji na tematy ważne dla small business w ramach społeczności firm skupionych w panelu. Prowadzący projekt będą również zbierać przez SMS opinie drobnych przedsiębiorców na aktualne, „gorące” tematy.
W skład badania Small Business DNA wchodzą następujące moduły: comiesięczny Indeks koniunktury small business (SB), raporty tematyczne poświęcone obszarom ważnym z punktu widzenia SB, pytania zadawane przez dziennikarzy serwisu Wyborcza.biz oraz TVN CNBC Biznes, a także pytania dodatkowe zadawane przez klientów projektu.
Pierwsze wyniki Small Business DNA zostaną opublikowane na początku września br.
Więcej na stronie Small-business-dna.pl
-
„Był czas, że każdy chciał wejść w produkcję gier. Jednak jak każda bańka, musi kiedyś pęknąć” – wiceprezes Ice Code Games, Mateusz Pilski
-
„Chcemy aby MediSensonic było firmą globalną, oferującą najwyższej jakości urządzenia technologiczne” – Marcin Malinowski, wiceprezes MediSensonic
-
Jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek w Polsce zadebiutuje na GPW. Poznaj historię Żabki, która rozwija biznes od 26 lat
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Od pasji do biznesu. Założyciele LockMe dla escape roomów zdominowali polski rynek i teraz stawiają mocniej na ekspansję
-
Jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek w Polsce zadebiutuje na GPW. Poznaj historię Żabki, która rozwija biznes od 26 lat
-
Sukces młodej polskiej firmy. AutonomyNow uruchamia seryjną produkcję systemów AI dla branży motoryzacyjnej
-
Nowy bolid studentów Politechniki Warszawskiej. Powalczy w międzynarodowych zawodach