Zaprojektuj newsletter i wygraj iPada
Inis sp. z o.o. 4 października ogłosił konkurs na najlepiej zaprojektowany szablon newslettera pod nazwą „Zaprojektuj szablon newslettera i wygraj iPada”. Konkurs rozpoczyna się z dniem 4 października 2010r. Zgłoszenia przyjmowane są online do dnia 4 listopada 2010r., a zwycięzców poznamy 22 listopada 2010r.
Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest zarejestrowanie się na stronie www.Inis.pl/blog/konkurs, opracowanie autorskiego szablonu newslettera i przesłanie pracy konkursowej na adres [email protected]. Z nadesłanych propozycji jury w ciągu dwóch tygodni wyłoni te szablony, które łączą poprawność techniczną i funkcjonalność z walorami estetycznymi. Wyróżnione prace zostaną zamieszczone w serwisie Inis.pl, a ich twórcom przyznane zostaną atrakcyjne nagrody:
– Apple iPad 16GB 9,7”,
– odtwarzacze Apple iPod shuffle 2GB
Dodatkowo zwycięzcy zagwarantowane mają darmowe korzystanie z odpłatnej wersji systemu Inis.pl przez okres kolejnego roku.
Szczegółowy regulamin konkursu opublikowany jest na stronie www.Inis.pl/blog/Konkurs Jury konkursu złożone jest z pięciu osób reprezentujących swą wiedzą i doświadczeniem różne obszary szeroko rozumianego Internetu i branży e-commerce. Obok Romana Grygierka będącego reprezentantem organizatora członkami komisji zostali:
– Maciej Budzich – grafik, freelancer, autor opiniotwórczego bloga: www.blog.mediafun.pl ,
– Marcin Maciończyk – dyrektor kreatywny w OS3 multimedia,
– Dawid Szczepaniak – creative director w PRIDE & GLORY INTERACTIVE,
Nad całością czuwa Michael Leander, jeden z najbardziej znanych międzynarodowych ekspertów marketingu bezpośredniego. Przewodniczący FIMAC (Fedma’s Interactive Marketing Council), prelegent w Email Marketing Masterclass; www.markedu.com
-
„Był czas, że każdy chciał wejść w produkcję gier. Jednak jak każda bańka, musi kiedyś pęknąć” – wiceprezes Ice Code Games, Mateusz Pilski
-
„Chcemy aby MediSensonic było firmą globalną, oferującą najwyższej jakości urządzenia technologiczne” – Marcin Malinowski, wiceprezes MediSensonic
-
Jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek w Polsce zadebiutuje na GPW. Poznaj historię Żabki, która rozwija biznes od 26 lat
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Od pasji do biznesu. Założyciele LockMe dla escape roomów zdominowali polski rynek i teraz stawiają mocniej na ekspansję
-
Jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek w Polsce zadebiutuje na GPW. Poznaj historię Żabki, która rozwija biznes od 26 lat
-
Sukces młodej polskiej firmy. AutonomyNow uruchamia seryjną produkcję systemów AI dla branży motoryzacyjnej
-
Nowy bolid studentów Politechniki Warszawskiej. Powalczy w międzynarodowych zawodach