Wystartował Lastpoint.pl – pasaż reklamy online
W internecie zadebiutował projekt Lastpoint.pl – platforma transakcyjna dedykowana pracownikom marketingu i reklamy oraz oferentom produktów i usług reklamowych.
Podstawowym celem twórców platformy Lastpoint.pl jest skatalogowanie wszelkiego rodzaju produktów i usług marketingowych oraz powierzchni reklamowych, jak również firm, które je oferują. Sam portal dedykowany jest dla osób decydujących o wydatkach marketingowych w firmach z sektora małych i średnich przedsiębiorstw.
Platforma Lastpoint.pl to miejsce, gdzie można znaleźć i porównać interesujące nas produkty czy usługi marketingowe, a także skontaktować się z ich potencjalnym wykonawcą. Przełoży się to istotnie na oszczędność czasu potrzebnego do wyboru właściwego partnera biznesowego. Marketerzy znajdą tu również całą gamę powierzchni reklamowych w atrakcyjnych cenach. Skatalogowanie oferty sprzedawane są w wariancie ‘Kup Teraz’ oraz w cenach wyprzedażowych typu ‘Last Minute’.
-
„Był czas, że każdy chciał wejść w produkcję gier. Jednak jak każda bańka, musi kiedyś pęknąć” – wiceprezes Ice Code Games, Mateusz Pilski
-
„Chcemy aby MediSensonic było firmą globalną, oferującą najwyższej jakości urządzenia technologiczne” – Marcin Malinowski, wiceprezes MediSensonic
-
Jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek w Polsce zadebiutuje na GPW. Poznaj historię Żabki, która rozwija biznes od 26 lat