Statystyki Cuppon.pl rok po starcie
Cuppon.pl – jeden z serwisów zakupów grupowych działających na Polskim rynku podsumowuje swoje ostatnie 12 miesięcy działalności.
Liczba użytkowników odwiedzających portal miesięcznie wynosi obecnie 170 tysięcy, z czego zarejestrowanych jest 93 tysiące użytkowników. Według danych z maja br. wartość sprzedanych kuponów wyniosła ponad 300 tysięcy złotych, zaś użytkownicy zaoszczędzili blisko 700 tysięcy złotych. Od początku działania serwisu wartość sprzedanych kuponów wyniosła 1,2 mln złotych, dzięki czemu użytkownicy mogli zaoszczędzić ponad 3 mln złotych. Z końcem maja 2011r. spółka osiągnęła rentowność.
Dawid Dusza, Prezes Zarządu Cuppon Sp. z o.o., podsumowuje pierwszy rok działalności: „ Z dużą satysfakcją przekazujemy informację, że osiągnęliśmy rentowność. Udowodniliśmy tym samym, że jest to możliwe w tym biznesie i nie mówię tego rzecz jasna w kontekście wyników finansowych największego portalu zakupów grupowych na świecie. Rok temu, startując na polskim rynku, słyszeliśmy głosy zwątpienia co do sensowność powołania serwisu. Przetrwaliśmy najcięższy okres, kiedy to liczba startujących serwisów tej kategorii przerosła oczekiwania wszystkich. W chwili obecnej możemy śmiało ogłosić, że rok po starcie jesteśmy na świetnej pozycji, a przede wszystkim osiągnęliśmy zadowalające wyniki finansowe.
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Nienormowany czas pracy, czyli co oznacza dla pracownika i pracodawcy
-
Cykl Edukacyjny: obligacje skarbowe jako bezpieczna forma lokowania oszczędności
-
Cykl Edukacyjny: Inwestowanie Oszczędności. Rozpoczynamy serię artykułów o lokowaniu kapitału
-
Ekwiwalent za urlop – jak go obliczyć i czy zawsze trzeba go wypłacać?
może porównywanie wyników cupponu w kontekście największego portalu zakupów grupowych na świecie nie ma sensu, ale jeśli wziąć pod uwagę inne portale działające na polskim rynku, np. gruper sprzedał przeszło pół miliona kuponów, co dało przeszło 70 mln złotych oszczędności użytkownikom