Tak się robi biznes na śniegu
Jak to się stało, że najlepsze narty na świecie są produkowane w Gdyni? Czy prowadzenie ośrodka narciarskiego w polskich górach to łatwy biznes? Ilu Polaków wyjeżdża co roku w Alpy i dlaczego wielu woli na wyjazdy zorganizowane? Jak się zbiera 1 mln zł na wyprawę narciarską? No i dlaczego góry są cudowne, a śnieżny biznes trudny?
O tym w kolejnym odcinku Pulsu Biznesu do słuchania opowiadają: Janusz Borowiec, prezes Majesty, Gaweł Brzeski, szef ośrodka Wierchomla Dwie Doliny, Michał Rembiewski, założyciel Zero Gravity i Andrzej Bargiel, narciarz ekstremalny. Do słuchania w Twojej aplikacji podcastowej (np. Lecton) i na pb.pl/dosluchania
Zobacz także na MamBiznes.pl
- Przegląd pomysłów na biznes grudnia
- Polak sprzedaje sprzęt wspinaczkowy na cały świat. „Nasze czekany atakowały K2 oraz Nanga Parbat”
- 6 pomysłów na zimowy biznes
Grzegorz Nawacki
Administratorem Twoich danych jest Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane będą przetwarzane w celu zamieszczenia komentarza oraz wymiany zdań, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na umożliwieniu użytkownikom wymiany opinii naszym użytkownikom (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zamieszczenia komentarza. Dalsze informacje nt. przetwarzania danych oraz przysługujących Ci praw znajdziesz w Polityce Prywatności.
Polecamy
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Nienormowany czas pracy, czyli co oznacza dla pracownika i pracodawcy
-
Cykl Edukacyjny: obligacje skarbowe jako bezpieczna forma lokowania oszczędności
-
Cykl Edukacyjny: Inwestowanie Oszczędności. Rozpoczynamy serię artykułów o lokowaniu kapitału
-
Ekwiwalent za urlop – jak go obliczyć i czy zawsze trzeba go wypłacać?