Ranking kont firmowych Ranking kont osobistych

Biznes w sieci, czyli 6 pomysłów na e-biznes

Społeczność talentów, serwis z recenzjami restauracji, portal dla miłośników narciarstwa, projekt ułatwiający organizację spotkań, darmowa platforma do e-learningu oraz coś dla kobiet szukających opinii na temat nowej kreacji dziś w przeglądzie pomysłów na e-biznes portalu Bankier.pl.

Witryna Re.pl to nowy portal społecznościowy, którego głównym celem jest prezentacja talentów, pasji i działalności osób aktywnych w różnych dziedzinach życia. Użytkownicy serwisu mogą dodawać pliki wideo, audio, grafiki i dokumenty. Mają także do dyspozycji Tablicę, która pozwala na wstawienie do tworzonych treści nieograniczonej ilości playerów wideo, obiektów oraz plików multimedialnych z dysku lub własnego profilu. Publikowane treści podlegają następnie systemowi rankingów według talentów użytkowników. Najciekawsze publikacje prezentowane są na głównej stronie witryny.

Z kolei serwis ZaplanujWieczor.pl ma ułatwić organizację wszelkiego rodzaju wydarzeń, spotkań i imprez. Każdy z użytkowników może stworzyć wirtualne zaproszenie oraz zamieścić w nim wszystkie istotne informacje, a następnie wysłać do swoich znajomych za pośrednictwem poczty e-mail lub facebooka. Każda z osób, która otworzy zaproszenie może w łatwy sposób dopisać się do listy gości, a autor może potwierdzać przybycie danej osoby lub ją skreślić z listy. Użytkownik może także wydrukować sobie aktualną listę gości, aby wiedzieć kto przybędzie.

Niedawno w sieci zadebiutowała witryna o nazwie Wyjadacze.pl. Projekt jest wizualnym i geolokalizacyjnym portalem, który umożliwia zamieszczanie recenzji z barów i restauracji w formie zdjęć potraw. Użytkownicy, dzięki mapie oraz mechanizmom wyszukiwarki, mogą znaleźć ulubione potrawy lub miejsca z okolicy, miasta lub kraju. Członkowie społeczności, dzięki systemowi rankingów, są nagradzani za swoją aktywność w serwisie, czyli za zamieszczane zdjęcia, oceny i komentarze.

Dla kobiet szukających szybkiej opinii o ich nowej kreacji zadebiutował serwis Ciuchometr.pl Wystarczy zrobić zdjęcie nowego ubrania, zamieścić w serwisie i czekać na odzew innych użytkowników – mówią pomysłodawcy strony. Następnie zainteresowana osoba dowiaduje się, jaki procent poparcia dostała jej kreacja oraz co można by w niej jeszcze poprawić. Projekt Ciuchometr.pl oparty jest znanym z USA modelu „hot or not”.

Miłośnicy białego szaleństwa od niedawna mogą korzystać z witryny Szusujemy.pl. Głównym celem portalu jest promocja aktywnego wypoczynku zimowego wśród Polaków – mówią twórcy witryny. Serwis zawiera przegląd bazy ponad 200 wyciągów narciarskich w Polsce wraz z opisami ośrodków narciarskich i tras zjazdowych, szkółek narciarsko-snowboardowych, wypożyczalni sprzętu i restauracji zlokalizowanych w pobliżu. Wszystkie punkty zaznaczono w oparciu o Google Map, a do opisów miejsc dołączono zdjęcia, kamerki z widokiem na stoki, tygodniową prognozę pogody dla danego miejsca i wiele przydatnych informacji dla narciarzy.

 
Ostatnim prezentowanym dziś startupem jest projekt Edudu.pl. Jest to darmowy i w pełni multimedialny portal e-learnigowy, który stanowić może interesującą alternatywę dla przeładowanych treścią i nieprzejrzystych stron ze ściągami. Witryna oferuje uczniom informacje opracowane przez ekspertów, testy na podsumowanie lekcji oraz możliwość zadawania ekspertom dodatkowych pytań i prowadzenia dyskusji na forum.

Chcesz zaprezentować swoją firmę w kolejnym przeglądzie startupów? Wyślij opis firmy na adres [email protected].

– Pralnia samoobsługowa to niezły biznes

– Smaczny biznes na hot-dogach

– Otwieramy kolekturę lotto

– Zakładamy szkołę językową

– Własny supermarket sposobem na biznes

Grzegorz Marynowicz
Analityk Bankier.pl

Administratorem Twoich danych jest Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane będą przetwarzane w celu zamieszczenia komentarza oraz wymiany zdań, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na umożliwieniu użytkownikom wymiany opinii naszym użytkownikom (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zamieszczenia komentarza. Dalsze informacje nt. przetwarzania danych oraz przysługujących Ci praw znajdziesz w Polityce Prywatności.