Braun chce wstrząsnąć TVP
Telewizja Polska może ograniczyć emisję reklam. Jej szef Juliusz Braun mówi , że dojdzie do tego, jeśli wzrosną wpływy z abonamentu.
Gazeta przypomina, że rada nadzorcza TVP pozytywnie zaopiniowała w piątek strategię rządu na lata 2012-2015. Zakłada ona trzy warianty. Zgodnie z najbardziej optymistycznym telewizja publiczna otrzyma 950 milionów złotych wpływów z abonamentu. Tymczasem – zauważa „Puls Biznesu” – rozmowy z zajmującą się na wyłączność ściąganiem abonamentu Pocztą Polską idą jak po grudzie.
Prezes TVP liczy, że w walkę o zmiany poprawiające ściągalność zdoła zaangażować komercyjnych rywali. „Jeśli wpływy abonamentowe zwiększą się do 950 milionów, możemy znacznie ograniczyć czas reklamowy – do 7-8 minut reklam w ciągu godziny, zamiast dotychczasowych 12. To ważne dla funkcjonowania rynku, więc chcemy rozmawiać o tym również z przedstawicielami komercyjnych mediów” – mówi Juliusz Braun.
„Puls Biznesu” zauważa, że może to wyglądać tak jak gol do własnej bramki, bo prowadzi do zmniejszenia wpływów TVP. Ale realizacja tego pomysłu byłaby bardzo na rękę TVN i Polsatowi, więc szef telewizji publicznej ma szansę zyskać sprzymierzeńców. Gazecie nie udało się zdobyć komentarza żadnego z komercyjnych nadawców.
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Wynalazek polskiej fizyczki doceniony. Olga Malinkiewicz powalczy o nagrodę European Inventor Award 2024
-
Z miłości do biegów. Zrezygnował z kariery zawodowej w banku i prowadzi swoją fundację
-
Pierwszy biurowiec w Polsce w całości zasilany czystą energią. ESCOlight wspiera inicjatywy dekarbonizacyjne
-
Od YouTuberów do biznesu. Kanał Dude Perfect planuje dużą inwestycję