Ranking kont firmowych Ranking kont osobistych

Lubie.to – pierwszy polski agregator lajków

Już w kilka dni po konferencji f8 uruchomiony został serwis Lubie.to (http://www.lubie.to), pierwszy agregator polskich lajków. W swoim haśle przewodnim nawołuje on do ‘zostawienia wykopów archeologom’, co nie jest przypadkowe, gdyż OpenGraph ma dużą szansę na dobre zmienić Internet i spowodować, że klasyczne agregatory treści staną się przeżytkiem.

Upubliczniona w zeszłym tygodniu wersja alfa Lubie.to zbiera z kilkudziesięciu serwisów internetowych treści lubiane przez użytkowników Facebook’a. Strony udostępniane przez Facebook’owych znajomych użytkownika prezentowane są z najwyższym priorytetem, co powoduje, że w łatwy sposób może on dotrzeć do potencjalnie interesujących go treści. Agregowane serwisy podzielone są na kilkanaście kategorii tematycznych, a użytkownik może także stworzyć i zorganizować własną kategorię, gdzie prezentowane są treści wyłącznie z wybranych przez niego serwisów.

Warto dodać, że rejestracja w Lubie.to odbywa się jedynie poprzez Facebook Connect (za pomocą jednego kliknięcia), a z serwisu można korzystać również z poziomu specjalnie stworzonej Facebook’owej aplikacji (bez opuszczania portalu społecznościowego). Jest to pierwsza taka implementacja na świecie (żaden zagraniczny agregator lajków nie oferuje takiej funkcjonalności).

Docelowo, serwis Lubie.to agregować będzie także informacje o lubianych przez użytkownika miejscach, markach, produktach, filmach czy zespołach muzycznych. Idea przyświecająca twórcy Lubie.to mówi o stworzeniu pierwszego holistycznego agregatora treści w polskim Internecie. Będzie on umożliwiał integrację z innymi, tematycznymi serwisami internetowymi i dostarczanie użytkownikowi treści na podstawie jego zainteresowań oraz tego co lubił on i jego znajomi w przeszłości.

– Jak powstała potęga serwisu Youtube.com?

– Jak powstał Digg.com, czyli pierwowzór Wykopu

– Stworzył bank dla ubogich wieśniaków

– Pomysł na biznes, który przyniósł fortunę

– Jak wymienić spinacz na dom?

– Historia sukcesu firmy Apple

Administratorem Twoich danych jest Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane będą przetwarzane w celu zamieszczenia komentarza oraz wymiany zdań, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na umożliwieniu użytkownikom wymiany opinii naszym użytkownikom (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zamieszczenia komentarza. Dalsze informacje nt. przetwarzania danych oraz przysługujących Ci praw znajdziesz w Polityce Prywatności.