Ranking kont firmowych Ranking kont osobistych

Nowe spotkanie branży internetowej

16 kwietnia 2009 o 13.00 w Starym Browarze w Poznaniu odbędzie się pierwszy w Polsce BridgeCamp – spotkanie pomostowe organizacji pozarządowych i branży internetowej. BridgeCamp ma przełamywać trudności we wzajemnych relacjach obu branż.

BridgeCamp będzie miał formułę otwartego i nieformalnego spotkania, sprzyjającą swobodnej wymianie myśli. Podczas prezentacji przedstawicie sektora NGO będą mieli okazję posłuchać o najnowszych technologiach, przydatnych dla ich działalności i przekonać się, że ich użycie nie jest trudne. Z kolei przedstawiciele branży internetowej będą mieli szansę dowiedzieć się więcej o sektorze pozarządowym i korzyściach płynących ze współpracy z nim.

Tematyka prezentacji obejmować będzie wiele zagadnień – od możliwości wykorzystania bloga, kanałów RSS, crowd-fundingu, crowd-sourcingu w organizacjach pozarządowych, po omówienie specyfiki sektora NGO oraz modelowych przykładów wykorzystania nowych technologii w organizacjach. Gość specjalny opowie o swoich doświadczeniach w koordynowaniu europejskim projektem mającym na celu zbliżenie obu branż.

Po części warsztatowej (ok. 3h), przenosimy się ze Starego Browaru do jednego z poznańskich klubów na after party i rozmowy kuluarowe 🙂

Podobne imprezy cyklicznie odbywają się m.in. w Wielkiej Brytanii, Ukrainie, Łotwie. W lutym 2009 roku powstała idea, aby zorganizować BridgeCamp także w Polsce.

BridgeCamp poprzedzają pierwsze w Polsce badania ankietowe znajomości i wykorzystania narzędzi internetowych przez organizacje pozarządowe. Raport zostanie przedstawiony w trakcie spotkania.


Agenda najbliższego spotkania:

– Crowd-funding jako narzędzie finansowania projektów NGO – prezentacja pierwszej polskiej platformy do crowd-fundingu – wyzwania, obawy, możliwości – Siepomaga.pl
– Crowd-sourcing i wykorzystanie społeczności internetowych w promocji działalności NGO – netguru
– Zarządzanie wiedzą w organizacji – Tomasz Karwatka, Divante
– Blog jako nowe narzędzie kreowania zmiany społecznej – możliwości, narzędzia, koszty, najlepsze praktyki – Bartłomiej Rycharski, Ecoosystem.com
– Interactive Tech Tools for Greater Transparency – doświadczenia z projektu – Gleb Kanunnikau, techtools.tol.org/about
– Przykład Dobrej Praktyki – www.przestrzenmiasta.pl – o pomyśle i potencjale – Maciej Jędraszek, Fundacja Projekt Polska
– NGO to też marka! Jak mówić o tematach społecznie ważnych, aby ludzie słuchali i działali? – Paweł Tkaczyk, MIDEA, logoprobono.midea.pl

Więcej informacji na stronie inicjatywy

Administratorem Twoich danych jest Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane będą przetwarzane w celu zamieszczenia komentarza oraz wymiany zdań, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na umożliwieniu użytkownikom wymiany opinii naszym użytkownikom (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zamieszczenia komentarza. Dalsze informacje nt. przetwarzania danych oraz przysługujących Ci praw znajdziesz w Polityce Prywatności.