Opłata za transmisje zależy od wielkości ekranu
Właściciele pubów, którzy chcą pokazywać mecze na Euro 2012, muszą mieć licencje – informuje „Rzeczpospolita”.
Licencje przyznaje organizator mistrzostw, czyli UEFA. Jest ona wymagana zarówno wówczas, gdy transmisja ma charakter komercyjny, jak i niekomercyjny. Za komercyjne uważane są imprezy sponsorowane lub przynoszące przychody. Aby spełnić to kryterium wystarczy, aby w lokalu były sprzedawane jedzenie i napoje lub aby kibice płacili za wstęp. O licencje nie będą się jednak musieli ubiegać właściciele lokali, w których nie pobiera się opłat za wstęp, mecze będzie oglądać mniej niż 150 osób, a przekątna ekranu będzie mniejsza niż trzy metry – czytamy w „Rzeczpospolitej”.
Opłaty licencyjne są proporcjonalne do wielkości ekranu, na którym wyświetlany jest mecz. Każdy metr kwadratowy ekranu kosztuje od 35 do 65 euro za cały czas korzystania z licencji. Dla Polski i Ukrainy opłaty licencyjne są niższe o 50 procent. O licencję można się starać do 18 maja za pośrednictwem oficjalnej strony internetowej UEFA.
Więcej na ten temat – w „Rzeczpospolitej”.
Informacyjna Agencja Radiowa (IAR)/”Rzeczpospolita” 12 04/Siekaj/kry
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Wynalazek polskiej fizyczki doceniony. Olga Malinkiewicz powalczy o nagrodę European Inventor Award 2024
-
Z miłości do biegów. Zrezygnował z kariery zawodowej w banku i prowadzi swoją fundację
-
Pierwszy biurowiec w Polsce w całości zasilany czystą energią. ESCOlight wspiera inicjatywy dekarbonizacyjne
-
Od YouTuberów do biznesu. Kanał Dude Perfect planuje dużą inwestycję